همزمان با اعلام نتایج قرعه‌کشی مرحله گروهی جام‌جهانی، سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران کسب تفاهم اولیه با کارلوس کی‌‌روش را تأییدکرد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال، ضمن تأیید خبر بازگشت کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: «از مدت‌ها قبل کارلوس کی‌روش با توجه به آشنایی با بازیکنان و شرایط تیم ملی ایران، به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی قطر بررسی شده بود، ولی به دلیل وجود قرارداد با فدراسیون فوتبال کشور مصر، این گزینه امکان‌پذیر نبود.»

اصولی افزود: «پس از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی مصر، کارگروه ویژه‌ای در فدراسیون فوتبال تشکیل شد. هدف از تشکیل این کارگروه ایجاد پل ارتباطی و بررسی امکان حضور فوری کی‌روش در ایران برای برنامه‌ریزی و شروع تمرینات تیم ملی، و همچنین انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقات دوستانه پیش از شروع مسابقات جام‌جهانی قطر بود. خوشبختانه کی‌روش از این پیشنهاد فدراسیون با گرمی استقبال‌کرد و پیش از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، پیش‌نویس اولیه قرارداد به تأیید وکلای طرفین رسید. قرارداد نهایی بین کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران هفته‌ی آینده طی مراسم ویژه‌ای در تهران ثبت خواهدشد.»

در قرعه‌کشی مرحله گروهی جام‌جهانی، تیم ملی ایران در سید سوم قرار داشت و پس از قرعه‌کشی، تیم‌های ملی انگلستان و آمریکا به عنوان رقبای قطعی تیم ملی ایران در مرحله گروهی این دوره از مسابقات جام‌جهانی معرفی شدند. چهارمین رقیب ایران در مرحله گروهی، پس از برگزاری بازی‌های پلی‌آف مشخص خواهد شد و یکی از تیم‌های اسکاتلند، ولز و یا اوکراین خواهد بود.

در اولین واکنش به اعلام قرعه تیم ملی ایران، کارلوس کی‌روش در فضای مجازی اعلام‌کرد: «از قرعه‌ی ایران راضی‌ام، و با ستاره‌هایی که در اختیار داریم به صعودمان از مرحله گروهی بسیار خوش‌بین هستم.»

مدیریت فوتبالی‌ترین فرا رسیدن سال نو را به شما کاربران عزیز تبریک می‌گوید و برایتان سالی سرشار از شادی، سلامتی و موفقیت آرزو می‌کند. درضمن، اگر نظرات ذیل این مطلب را خواندید، لطفاً توجه داشته باشید که عکس و توضیحات پایانی، حدود ۱۰ ساعت بعد از انتشار مطلب به آن افزوده شده‌اند. همچنین بسیاری از نظرات ارسالی به دلایل معلوم با چندین ساعت تأخیر انتشار یافته‌اند!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲۳ )