مدیر تیم فوتبال پرسولیس بعد از آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر از فرصت استفاده کرد و به تمام کری‌خوانی و کنایه‌های رقبا پاسخ داد.

مدیر تیم فوتبال پرسولیس بعد از آخرین دیدار این تیم در لیگ برتر از فرصت استفاده کرد و به تمام کری‌خوانی و کنایه‌های رقبا پاسخ داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی پس از برتری یک بر صفر سرخپوشان مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از اینکه قهرمان نشدیم ناراحت هستم. با کسب ۶۳ امتیاز، امتیازات خوبی جمع کردیم، اما از تیم پرسپولیس توقع قهرمانی می‌رود.

وی درباره حضور بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی گفت: سعی کردیم به قانون احترام بگذاریم و سعی کردیم ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی بروند تا نخواهیم از کسی عذرخواهی کنیم. قانون می‌گوید بازیکنان ملی‌پوش باید در اختیار تیم ملی قرار گیرند، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که ملی‌پوشان تیم‌های دیگر به اردو نرفتند. ما برای اینکه نخواهیم از کسی عذرخواهی کنیم بازیکنان ملی‌پوش خود را در اختیار تیم ملی قرار دادیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال استقلال راجع به قهرمانی پاک این تیم گفت: دو باشگاه تبریک قهرمانی پاک گفتند و آنقدر این را می‌گویند که ما در حال شک کردن به پاک بودن هستیم! این موضوع در حال لوث شدن است. اینکه ۴۸ ساعته کرونا خوب شود و اینکه امتیاز معیشتی بدهند را نباید دامن بزنیم، چرا که دیگر بحث هواداری و کری خواندن می‌شود.

پیروانی خاطرنشان کرد: قهرمان شدند و مبارک‌شان باشد؛ پنج سال هم ما قهرمان شدیم. تیم‌های دیگری که متلک می‌گویند و اینکه مدیرعامل‌شان شب بخوابد و صبح بلند شود و ببیند خداد میلیارد در حسابش است، درست نیست. یا اینکه به بازیکنان ما چند برابر بدهید و به باشگاه خود ببرید. شما خودتان خودنمایی کنید و آنقدر درباره قهرمانی پاک تیکه نیندازید. باید تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا قهرمانی‌مان را تکرار کنیم.

وی در مورد قهرمانی نشدن پرسپولیس و ارتباط آن با عملکرد ضعیف این تیم در جذب بازیکن گفت: در طول سال گذشته ۱۰ ماه پنجره ما بسته بود و بی‌پولی داشتیم. اگر خط حمله ما هم بیش از یک میلیون یورو ارزش داشت، مطمئناً اتفاق بهتری برای ما می‌افتاد. ابزار دست یک مربی بازیکن است و باید در سال جدید همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاقات بهتری رخ دهد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۰ )