اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:داور خطاهای ۷۰ به ۳۰ را به سود پرسپولیس می گرفت و این موضوع ما را آزار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سیروش پورموسوی شامگاه امروز پنج شنبه پس از تساوی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: لازم می دانم بابت اینکه امروز همه شاهد یک روز خوب فوتبالی بودند خدا را شکر کنم. بازیکنان من عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشتند هر چند اعتقاد دارم می توانستیم بهتر از این باشیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور این بازی عنوان کرد: از کمیته داوران می خواهم اگر اشتباهات داوری در این بازی برای آنها محرز شود باید با این داور برخورد کنند. متاسفانه در این بازی خطاهای ۷۰ به ۳۰ درصد را به سود پرسپولیس سوت می زد. نمی دانم به چه علت بود که هر وقت خطایی صورت می گرفت به سود حریف بود؟

پور موسوی همچنین در خصوص اینکه مدیر رسانه ای پرسپولیس گفته بود که صحبت های نشست خبری پیش از بازی سرمربی استقلال خوزستان را پیگیری می کنیم نیز گفت: من که نباید جوابگوی مدیر رسانه ای تیم ها باشم ولی من یک موضوع را قصد دارم بیان کنم. پرسپولیس هواداری دارد که با هر پیروزی به بازیکنان این تیم ۲۰۰ سکه پاداش می دهد ولی ما هفته قبل با یک بازی خود در تبریز پیروز شدیم ولی حتی یک نفر هم به ما تبریک نگفت.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: تیم ما در این بازی شایسته پیروزی بودم و ما اگر کمی دقت می کردیم می توانستیم پیروز این میدان باشیم. پرسپولیس در نیمه دوم رو به بازی مستقیم آورد ولی هر زمان که ما به سمت دروزاه آنها حمله می کردیم داور اعلام خطا می کرد.

پور موسوی بیان کرد: در بازی فوتبال برخورد بین دو بازیکن وجود دارد ولی داور در این خصوص به خوبی عمل نکرد. حتی در دو صحنه که به ضرر تیم ما بود داور خودش به من گفت که اشتباه سوت زده است ولی باید بگویم که این اشتباهات می تواند نتایج را به سود یا زیان یک تیم تغییر دهید.

ادامه دارد.......

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )