نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) با برتری شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.