کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه ما در دربی شایسته باخت نبودیم، گفت: هدف ما قهرمانی است و به آن هم دست پیدا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی پس از شکست ۳ بر ۲ تیم پرسپولیس برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. هر کسی بازی را تماشا کرد متوجه شد که ما فوتبال بازی کردیم و استقلال فقط زیر توپ زد. شما دیدید که در نیمه دوم حتی یک بار هم روی دروازه ما خطری خلق نکردند.

وی گفت: ما حاکم میدان بودیم و اگر بازی را چند بار آنالیز کنیم متوجه خواهید شد که ما زیبا بازی کردیم و فقط استقلال بازی ما را تماشا می کرد.

وی در خصوص درگیری اش با مهدی رحمتی نیزگفت: اتفاق خاصی نبوده و در فوتبال این مسائل پیش می آید. او به من توهین کرد و من هم جواب او را دادم اما نمی دانم چرا بازیکنی که اخراج می‌شود باید داخل زمین بماند؟ من به همین مسئله اعتراض داشتیم و همین مسئله باعث درگیری ما شد.

وی در پایان و در پاسخ به این پرسش که چه هدفی در لیگ دارید در حالی که استقلال رفته رفته به شما نزدیک می‌شود؟ افزود: ما از ابتدای فصل تنها هدفمان قهرمانی در لیگ بود و مطمئن باشید به آن هم دست پیدا خواهیم کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴۱ )