پیشکسوت استقلال با بیان اینکه پرسپولیس چند هفته ای بود دچار غرور شده بود، گفت: بازیکنان این تیم به غرور خود باختند و خود را در این دیدار از پیش برنده می‌دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فنونی زاده پس از پیروزی سه بر دو استقلال برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: یک استقلال طوفانی را شاهد بودیم. منصوریان و یارانش چند هفته ای بازی های قابل قبولی از خود ارائه می دهند و توانسته اند در ۴ بازی ۱۲ گل به ثمر برسانند که این یک پوئن بزرگ برای این تیم بود و امروز هم توانست با اینکه گل اول را دریافت کرد اما قافیه را نبازد و با زدن سه گل در نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کند.

وی در خصوص نیمه دوم این دیدار نیز گفت: طبیعتا تیمی که مقابل هوادارنش بازی می کند و سه گل دریافت می کند سراپا حمله می شود اما استقلال توانست با یک بازی منطقی تا ثانیه های پایانی اجازه گلزنی به پرسپولیس را ندهد اما در اثر یک اشتباه گل دوم را پذیرا شد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: علت اصلی شکست پرسپولیس غرور این تیم بود که آنها خود را از پیش برنده می دانستند و فکر می کردند که این بازی را با موفقیت به پایان خواهند رساند.

فنونی زاده در پایان در خصوص اتفاقات ناخوشایند پایان بازی گفت: باید بپذیریم در دقایق پایانی آنقدر فشار بالاست که تاب و توان چنین فشاری را نداری و باید منتظر چنین اتفاقی بود اما امیدوارم شاهد چنین صحنه هایی در بازی های لیگ نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.