بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی کامبوج فضای انگیزشی زیادی در تیم ملی ندیدم و به همین دلیل دیدار با عراق مقداری ترس دارم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی کامبوج فضای انگیزشی زیادی در تیم ملی ندیدم و به همین دلیل دیدار با عراق مقداری ترس دارم. ستار همدانی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره دیدار سه‌شنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: عراق همیشه تیم قدرتمندی بوده و سرسخت، سختکوش و فیزیکی بازی می‌کند. فوتبال این تیم به ما خیلی نزدیک است و بازی‌های دو تیم با توجه به انگیزه‌ای که عراقی‌ها دارند، همیشه خوب و جذاب است.

وی با بیان اینکه «کار تیم ملی در این بازی سخت است»، عنوان کرد: مقابل عراق برد و باخت‌های زیادی داشتیم ولی این بار برای اینکه جشن صعود بگیریم، باید پیروز شویم. شرایط این مسابقات به نحوی است که حتی مقابل ضعیف‌ترین تیم‌ها نیز نمی‌توانیم بگوییم از پیش برنده هستیم؛ عراق که دیگر جای خود دارد. این تیم بازیکنان خوبی دارد و مطمئناً برای برد باید تمرکز بالایی داشته باشیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان بتوانند با تمرکز بالا دستور‌ات کادر فنی را به خوبی اجرا کنند. در بازی کامبوج احساس کردم بچه‌ها مقداری از فضای صعود دور شده‌اند و فضای انگیزشی زیادی در تیم ندیدم، به خاطر همین برای بازی با عراق مقداری ترس دارم. البته که در ترکیب تیم تغییراتی وجود داشت ولی در مجموع انگیزه لازم را برای صعود در بین بازیکنان خیلی حس نکردم.

همدانی درخصوص اینکه تیم ملی ممکن است با تساوی مقابل عراق نیز به مرحله بعدی راه پیدا کند، یادآور شد: باید فقط به فکر ۳ امتیاز باشیم تا با خیال راحت صعود کنیم. برای پیروزی و صعود به عنوان تیم اول، بچه‌ها باید تمرکز خیلی بالا‌تری نسبت به مسابقات قبلی داشته باشند. باید عطش پیروزی در همه بازی‌ها وجود داشته باشد.

وی گفت: امیدوارم برابر عراق پیروز شویم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. فوتبال شاید تنها موردی است که این روز‌ها می‌تواند به مردم روحیه بدهد و ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند با یک برد خوب دل مردم را شاد کنند. درست است که با کسب تساوی هم شانس صعود به عنوان تیم دوم وجود دارد اما بهتر است با پیروزی و کسب سه امتیاز بدون دردسر و اما و اگر صعود کنیم. برای ما افت دارد که در این مرحله از مسابقات به عنوان تیم دوم بالا برویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )