کمپ تمرینی تیم ملی استرالیا تا محل اقامت این تیم فاصله زیادی دارد و همین مسئله باعث حسرت آنها شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از روسیه، با توجه به امکانات کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان در مسکو که این کمپ از سوی باشگاه لوکوموتیو در اختیار تیم ملی قرار گرفته است، بازیکنان با شرایط و روحیه بهتری تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

یکی از مسئولان تیم ملی استرالیا در تماس دوستانه‌ای که با یکی از مسئولان تیم ملی داشته، عنوان کرده است که بازیکنان تیم ملی این کشور برای حضور در کمپ تمرینی خود، باید از محل اقامت‌شان تا محل تمرین حدود یک ساعت در رفت و آمد باشند. همین مسئله کمی کار استرالیایی‌ها را سخت می‌کند، در حالی که بازیکنان تیم ملی ایران از هتل خود که بیرون می‌آیند مستقیم وارد زمین چمن شده و در کمتر از یک دقیقه وارد محل تمرین می‌شوند.

این مسئول تیم ملی استرالیا همین مسئله را به عنوان اتفاقی خوب برای تیم ملی ایران عنوان کرده و بر این نکته تأکید کرده که استرالیایی‌ها در حسرت کمپ تیم ملی ایران قرار دارند، کمپی که قرار بود در اختیار تیم ملی ایتالیا قرار بگیرد، اما با حذف این تیم و عدم راهیابی به جام جهانی توسط کارلوس کی‌روش شناسایی شد و در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفت.

بازیکنان تیم ملی ایران نیز در صحبت‌هایی که با خبرنگار تسنیم در روسیه داشتند، اذعان کردند که امکانات کمپ لوکوموتیو مسکو روحیه آنها را بیشتر کرده تا بتوانند بیشتر توان خود را برای تمرینات بگذارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )