کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جام جهانی قطر ـ لیونل مسی و یارانش در اولین بازی خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی مغلوب شاهین‌های آسیا شدند.

جام جهانی قطر ـ لیونل مسی و یارانش در اولین بازی خود در بیست‌ودومین دوره مسابقات جام جهانی مغلوب شاهین‌های آسیا شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امروز سه‌شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ (به‌وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و عربستان از گروه C به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه لوسیل شهر الریان برگزار می‌شد، در نهایت با برتری ۲ بر یک شاگردان اِروِ رنار تیم ملی عربستان همراه شد.

در این بازی که پنجمین بازی جام جهانی قطر محسوب می‌شد؛ ابتدا لیونل مسی در دقیقه ۱۰ برای آلبی‌سلسته از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. در ادامه عربستان که در نیمه دوم کاملاً متحول شده بود، توسط صالح الشهری در دقیقه ۴۸ و سالم الدوسری در دقیقه ۵۳ به گل رسید و یک برد ارزشمند را از آن خود کرد، به این ترتیب شاگردان لیونل اسکالونی پس از ۳۶ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، سرانجام طعم شکست را چشیدند.

مسی با این گل به دومین گلزن مسن تاریخ آرژانتین در جام‌های جهانی تبدیل شد (با ۳۵ سال و ۱۵۱ روز سن پس از مارتین پالرمو که با ۳۶ سال و ۲۲۷ روز سن در جام جهانی ۲۰۱۰ مقابل یونان گل زد).

در این دیدار همچنین لیونل مسی در دقیقه ۲۲ و لائوتارو مارتینس در ۲۷ موفق به گلزنی شدند که داور با استفاده از فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) آنها را مردود اعلام کرد. لائوتارو در دقیقه ۳۵ هم گلزنی کرد که داور آفساید گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

اواخر بازی یاسر الشهرانی مدافع عربستان در برخورد با دروازه‌بان خودی به‌شدت مصدم شد و از بازی بیرون رفت، عربستانی‌ها در نیمه نخست نیز یک تعویض اجباری داشتند.

پس از وقت اضافه ۷دقیقه‌ای در نیمه نخست، نیمه دوم نیز ۱۴ دقیقه وقت اضافه داشت تا این بازی هم مثل دیدار انگلیس ـ ایران وقت‌های تلف ‌شده زیادی داشته باشد.

جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

آرژانتین در بازی بعدی خود در تاریخ پنجم آذر به دیدار مکزیک خواهد رفت. شاگردان اِروِ رنار هم بازی بعدی‌شان مقابل لهستان خواهد بود، دیداری که در تاریخ پنجم آذر برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۶ )