درست زمانی که همه دور افتخار می‌زدند، مهدی طارمی به تیر دروازه تکیه داده بود و با حسرت پاسخ همسر هم‌تیمی فقیدش را می‌داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آقای گل لیگ که سرود قهرمانی را روی استیج خواند، دقایقی بعد شرمنده دوست قدیمی اش شده بود و با افسوس همه آنهایی که قشنگترین بخش جشن قهرمانی قرمزها را خراب کردند، افسوس خورد. او در جمع خبرنگاران گفت:«دو سال بود قسم خورده بودیم که جام بیاوریم تا هانی آن را بالای سر ببرد. همین الان داشتم با خانمش صحبت می کردم . بنده خدا از بعد بازی داشت گریه می کرد چون دل پسرش را شکستیم و یادمان رفت هانی را. واقعا متاسفم برای باشگاه و بقیه. وقتی هادی فوت کرد همه هی گفتیم هانی .آن موقع بلد بودیم برویم سر قبرش؟ وقتی هادی مرد، گفتند کاپ را بدهیم دست هانی. فقط از هانی، هانا و همسرش استفاده کردند. اولش اصلا نشد او را بیاورند، می توانستند بعد اینکه اهدای جام تمام شد، بیاورندش یک عکس با جام بگیرد. »

طارمی که حسابی عصبی بود، ادامه داد: «فقط موقعی که هادی مرد گفتیم هانی و حرف زدیم و از این بچه ۱۰ ساله استفاده کردیم، این بچه چقدر گریه کند؟ چقدر ما بی معرفتیم. تنها کسی که باید در مراسم می آمد را نگذاشتیم بیاید . برای همه مان متاسفم. می گوییم کار کی بود، می گویند یگان ویژه، آن ها می گویند باشگاه. برای باشگاه پرسپولیس نه ، برای مسئولینی که نگذاشتند این بچه بیاید متاسفم. واقعا متاسفم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )