کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت استقلال گفت: وقتی فیفا بر ارتکاب به جرم پرسپولیس صحه گذاشته و تخلف این باشگاه در جعل قرارداد مشخص است، چرا فدراسیون فوتبال با این باشگاه برخورد نمی کند؟

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مگر وقتی مثلا یک دونده دوپینگ کند و تخلف او بعدها اثبات شود، مدال و عنوان او را پس نمی گیرند و نفرات بعدی جانشینش نمی شوند؟ مگر در همه جای دنیا با تیم های متخلف برخورد نمی کنند و آنها را از مسابقات حذف نمی کنند؟ تعجب می کنم با وجود اثبات جعل قرارداد طارمی با پرسپولیس چطور فدراسیون فوتبال با این باشگاه هیچ برخوردی نکرده و نمی کند و عنوان قهرمانی فصل گذشته را از این تیم پس نمی گیرد.

وی افزود: حالا که فدراسیون چشمش را روی این موضوع بسته است، این وظیفه باشگاه استقلال و مدیرانش است که این موضوع را پیگیری کنند. قانونا باید قهرمانی فصل قبل از پرسپولیس گرفته شده و آن را به استقلال بدهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان داشت: مدیران استقلال باید وکیل بین المللی بگیرند و از حق تیم شان دفاع کنند وگرنه مدیون هواداران این تیم هستند.

مومنی گفت: امیدوارم مدیران باشگاه استقلال آگاه و هوشیار باشند و برای احقاق حق تیم و هواداران شان نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

مهاجم سابق آبی پوشان در پایان تصریح کرد: فدراسیون نباید خودش را شریک جرم پرسپولیس کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )