ملی پوش فوتبال ساحلی ایران معتقد است که شکست دادن برزیل غیرممکن نیست.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ، سیدعلی ناظم بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی در ابتدا گفت : در دو دیدار نخست به مصاف تیم های پاراگوئه و مکزیک رفتیم و نتایج خوبی را کسب کردیم. شب گذشته هم در سومین بازی با حریف سنتی خود یعنی روسیه رو در رو شدیم که در وقت اول بازی را مقداری رها کرده بودیم که باعث شد سه گل دریافت کنیم و تاثیر منفی زیادی روی روحیه‌مان گذاشت.

وی ادامه داد : در وقت های دوم و سوم کم کم خود را پیدا کردیم و توانستیم بازی را به تساوی رساندیم. در نهایت بازی به وقت اضافه رفت و در پایان متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان شویم.

ناظم تاکید کرد : شرمنده تماشاگران حاضر در ورزشگاه شدیم ، چراکه با حضور پرشور خود جو بسیار خوبی در ورزشگاه ایجاد کرده اند و ما کاملا حس می کنیم که در خانه بازی می کنیم. در واقع از اینکه نتوانستیم با کسب پیروزی آنها را خوشحال کنیم بسیار شرمنده ایم.

وی که چهار روز پیش از اعزام تیم ملی به امارات در غم از دست دادن پدر خود قرار گرفت ، درباره گلزنی اش برابر روسیه گفت : در بازی سوم برابر روسیه موفق شدم اولین گل خود در این تورنمنت را به ثمر برسانم که آن را تقدیم به روح پدرم می کنم و مطمئنم از گلزنی من خوشحال شده اما از اینکه گلزنی‌ام برای پیروزی ایران برابر روسیه کافی نبود ، ناراحتم.

ناظم درخصوص بازی امشب برابر برزیل گفت : به هرحال همه به قدرت برزیل آگاه هستیم. تیم بسیار قدرتمندی است که در مرحله گروهی عملکرد فوق العاده ای داشته ، اما معتقدم شکست دادن این تیم محال نیست. بدون شک همه تلاشمان را بکار می گیریم تا در بازی امشب نمایش بسیار خوبی داشته باشیم و باعث خوشحالی تماشاگران حاضر در ورزشگاه و همه ایرانیان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.