پیشکسوت استقلال گفت: وقتی فیفا بر ارتکاب به جرم پرسپولیس صحه گذاشته و تخلف این باشگاه در جعل قرارداد مشخص است، چرا فدراسیون فوتبال با این باشگاه برخورد نمی کند؟

محمد مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مگر وقتی مثلا یک دونده دوپینگ کند و تخلف او بعدها اثبات شود، مدال و عنوان او را پس نمی گیرند و نفرات بعدی جانشینش نمی شوند؟ مگر در همه جای دنیا با تیم های متخلف برخورد نمی کنند و آنها را از مسابقات حذف نمی کنند؟ تعجب می کنم با وجود اثبات جعل قرارداد طارمی با پرسپولیس چطور فدراسیون فوتبال با این باشگاه هیچ برخوردی نکرده و نمی کند و عنوان قهرمانی فصل گذشته را از این تیم پس نمی گیرد.

وی افزود: حالا که فدراسیون چشمش را روی این موضوع بسته است، این وظیفه باشگاه استقلال و مدیرانش است که این موضوع را پیگیری کنند. قانونا باید قهرمانی فصل قبل از پرسپولیس گرفته شده و آن را به استقلال بدهند.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان داشت: مدیران استقلال باید وکیل بین المللی بگیرند و از حق تیم شان دفاع کنند وگرنه مدیون هواداران این تیم هستند.

مومنی گفت: امیدوارم مدیران باشگاه استقلال آگاه و هوشیار باشند و برای احقاق حق تیم و هواداران شان نهایت تلاش خود را به عمل آورند.

مهاجم سابق آبی پوشان در پایان تصریح کرد: فدراسیون نباید خودش را شریک جرم پرسپولیس کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )