با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم سپاهان در دیدار با تراکتور از ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه برای حضور هواداران خود می تواند استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری مهر و با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش ابرازی علیه باشگاه سپاهان مبنی بر حضور هوادار محروم این باشگاه به نام نصراله کُرک زن فرزند طاهر در ورزشگاه فولادشهر با توجه به محتویات پرونده و با عنایت به حضور مشارالیه در داخل استادیوم علی رغم وجود رأی بر محرومیت ده ساله و عدم تبعیت از دادنامه قطعی صادره از ارکان قضائی فدراسیون فوتبال در نتیجه تخلف استنکاف از اجرای تصمیمات محرز و مسلم بوده و به لحاظ وجود مسئولیت تضامنی باشگاه‌ها نسبت به رفتار هواداران و تماشاگران خود بر اساس ماده ۵۰ مقررات انضباطی باشگاه سپاهان اصفهان مستند به مواد ۸۵، ۱۱۳ و ۱۱۷ مقررات انضباطی به محرومیت از حضور ۷۵ درصد از تماشاگران و هواداران خود و حضور حداکثر ۲۵ درصد از هواداران در یک مسابقه خانگی و نیز پرداخت مبلغ دو میلیارد ریال جریمه نقدی و همچنین نظارت مستمر به عدم حضور هوادار محروم نصراله کُرک زن در تمامی مسابقات فوتبالی که باشگاه سپاهان میزبان می‌باشد با رعایت ماده ۸۹ مقررات انضباطی محکوم می‌گردد.

رأی صادره در قسمت محرومیت‌ها قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد. با صدور این رأی از دستور موقت مورخ ۲۳ شهریورماه نیز رفع اثر می‌گردد و پرونده جهت رسیدگی به سایر تخلفات دو باشگاه سپاهان و ملوان و تمامی افراد حقیقی مفتوح می‌باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم لیگ برتر روز جمعه ۶ مهر میزبان تیم تراکتور در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان خواهد بود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.