مدیرعامل باشگاه هوادار بعد از تجربه سومین شکست فصل و قعرنشینی در جدول رده‌بندی لیگ برتر از عملکرد این تیم ابراز رضایت کرد!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال هوادار دیروز (شنبه) در چارچوب دیداری از هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف فولاد خوزستان رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شاگردان سیدمهدی رحمتی با گذشت پنج هفته از لیگ برتر در به ثمر رساندن گل ناکام هستند و با سه شکست، دو مساوی و تفاضل گل ۶- قعر جدول رده‌بندی را در اختیار دارند. بعد از این اتفاق مدیرعامل باشگاه هوادار با رسانه باشگاه هوادار صحبت و حمایتش از رحمتی را اعلام کرد.

با اعلام رسمی باشگاه هوادار، محمدجواد رحیمی مدیرعامل باشگاه هوادار پس از دیدار و گفت‌وگو با کادر فنی، سرپرستی و رسانه مجموعه تحت مدیریت خود، از عملکرد فنی تیم هوادار ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: نمایش شجاعانه بازیکنان هوادار در دیدار روز گذشته و در شرایطی که حریف متمول‌مان به لحاظ فنی حرف آنچنانی برای گفتن در زمین نداشته است، از تلاش، انگیزه و خودباوری مضاعف تیمی‌مان حکایت دارد که با اتحاد در مجموعه و به رهبری سرمربی عزیز و باتجربه و دستیارانش و دیگر همکاران‌مان به دست آمده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که همگی ما و شما روز به روز به تیمی که در حال ساخته شدن است امیدوارتر شده‌ایم، پس تردید نداشته باشید در هفته‌های آینده بدشانسی‌ها نیز با ادامه همین روند صعودی فنی‌تان به پایان می‌رسد و فاصله‌های بسیار ناچیز پیش آمده را جبران و جدول لیگ برتر را نیز واقعی‌تر خواهید کرد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.