سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: سیاست باشگاه ما استفاده از بازیکنان جوان است و به تیم فولاد بابت پیروزی در این بازی تبریک می گویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی رحمتی در پایان بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: از بازیکنانم بابت فوتبال عالی که بازی کردند تشکر می‌کنم، کم‌ترین حق ما مساوی بود. بدشانسی گریبان‌گیر ما شد. روند رو به جلوی خوبی داریم. تیم فولاد بسیار خوب است. اما جوانان ما این تیم را تحت فشار گذاشتند. اوج بدشانسی ما ضربه‌ای بود که به تیر دروازه زدیم. تیم ما فقط به این نیاز دارد که اولین برد را به دست بیاورد.

رحمتی ادامه داد: همه بازی‌های لیگ سخت است و بازی آسانی نداریم، امروز باید این بازی را می‌بردیم. نیمه اول موقعیت صد درصد گل داشتیم. نیمه دوم هم ضربه ایستگاهی ما گل نشد. یک سری موضوعات به خود بازیکن برمی‌گردد، آن‌ها باید به خود باوری برسند. بازیکنانم خوب کار کردند، درگیر شدند و توپ سوم را بردند. نمی‌شود از تیمی که فقط سه یا چهار بازیکن فصل قبلش مانده‌اند، توقع داشته باشی که تا هفته پنجم به شرایط خوب برسد. سقف بودجه تیم ما در نهایت ۵۰ تا ۵۵ میلیارد تومان است. بازیکنانی در لیگ برتر هستند که عدد آن‌ها هم‌قیمت کل مجموعه تیم ما است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با غیرت بازی کردند، آن اتفاق خوب هم می‌افتد در زمانی که بچه‌ها به خود باوری برسند. به تیم فولاد با آن همه بازیکن، موقعیت گلی ندادیم. یک موقعیت دادیم که روی آن هم گل زدند که اشتباه خودمان بود. فرآیند تیم سازی سخت است.

او خاطر نشان کرد: از روز اول می‌دانستم چه شرایطی را قبول کردم. جایگاهی ندارم که به خطر بیفتد. سیاست باشگاه این است که جوانان بازی کنند و باید بدانیم که چه دادیم و چه می‌خواهیم تحویل بگیریم. بیش‌تر هدف ما برای سال بعد است. قرارداد من دو ساله است و زمانی که نتوانم انتظارات باشگاه را برآورده کنم، خودم می‌روم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.