یک منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا فاش کرد که سرمربی این تیم پس از شروع ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا به بازیکنانش چه گفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا برخلاف لالیگا که فصل جدید آن را مقتدرانه آغاز کرد، در لیگ قهرمانان اروپا شروع ناامید کننده داشت و در اولین بازی‌اش در مرحله نخست (گروهی) با نتیجه ۲ بر یک مقابل موناکو تن به شکست داد. با اینکه اخراج زودهنگام اریک گارسیا از بارسلونا در دقیقه ۱۰، تأثیر بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشت، خیلی‌ها منتظر بودند که واکنش فلیک به این ناکامی را ببینند.

به گزارش نشریه موندودپورتیوو، فلیک پس از بازی با خوان لاپورتا رئیس باشگاه و دکو مدیرورزشی باشگاه بارسلونا ملاقات کرده تا درباره اتفاق رخ داده با آنها صحبتی داشته باشد. گویا هر سه نفر به اتفاق پذیرفتند که نتیجه بازی را به خصوص به خاطر تأثیر ۱۰ نفره شدن زودهنگام بارسلونا، کم اهمیت جلوه داده و بالعکس بر لزوم یادگیری اعضای تیم از اشتباهات‌شان برای بازی‌های بعدی در لیگ قهرمانان اروپا که تأکید شود.

موندودپورتیوو اما در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است که فلیک پس از بازی در رختکن بارسلونا گفت‌و‌گویی با بازیکنان خود داشته و به آنها اطمینان خاطر داده که از رویکرد و عملکردشان پس از اخراج گارسیا راضی بوده است. او بدون هیچ گونه فریاد و حرکتی که حاکی از عصبانیتش باشد، از بازیکنان خود خواسته که باخت به موناکو را فراموش کنند و برای بازی سخت پیش‌رو برابر ویارئال آماده شوند.

در همین حال صفحه توئیتر پورترا دنونیس که از منابع خبری نزدیک به باشگاه بارسلونا است، مدعی شده که فلیک با وجود نارضایتی اولیه‌اش، در گفت‌و‌گوی بسیار آرام خود با بازیکنان بارسلونا گفته اشتباهاتی که مقابل موناکو داشتند را مرور کنند و آنها را ترغیب کرده که ساده و با کمترین ریسک ممکن بازی کنند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.