شاگردان انزو مارسکا با ثبت سومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس به رده دوم جدول این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت ۱۵ به وقت تهران آغاز شد که در آن تیم‌های لندنی چلسی و وستهام برابر یکدیگر قرار گرفتند، مسابقه‌ای که با برتری ۳ بر صفر چلسی خاتمه یافت.

چلسی در این بازی خیلی زود برتری‌اش را به رقیب همشهری تحمیل کرد و در دقیقه چهارم مسابقه توسط نیکلاس جکسون به گل رسید. جکسون در دقیقه ۱۸ دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند. او روی سومین گل چلسی نیز تأثیر مستقیم داشت و پاس منجر به این گل را در دقیقه ۴۷ به کول پالمر داد.

با این نتیجه، چلسی سومین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر انگلیس کسب و با ۱۰ امتیاز و بر حسب تفاضل گل و البته با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال و نیوکاسل، به رده دوم جدول صعود کرد. در جدول رده‌بندی منچسترسیتی ۱۲ امتیازی که تمام چهار بازی‌‌اش را برده است در صدر قرار دارد.

یکی از نکات جالب توجه این بازی، ثبت سومین باخت خانگی پیاپی تیم وستهام از آغاز فصل بود که برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه رخ می‌دهد. همچنین انزو مارسکا به هشتمین سرمربی در تاریخ لیگ جزیره تبدیل شد که سه بازی خارج از خانه نخست خود در این رقابت‌ها را به‌صورت متوالی با پیروزی پشت سر می‌گذارد.

در ادامه بازی‌های امروز لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران شش مسابقه دیگر برگزار می‌شود که در مهمترین آنها لیورپول میزبان بورنموث است و تاتنهام از برنتفورد پذیرایی می‌کند. از ساعت ۲۰ نیز منچستریونایتد در خانه کریستال پالاس به میدان می‌رود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.