سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی مردانش برابر اسپانیول به تمجید از آنها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۴ بر یک شب گذشته (شنبه) رئال مادرید برابر اسپانیول در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در هفته ششم لالیگا، به خبرنگاران گفت: در نیمه اول موقعیت‌های فراوانی داشتیم و خوب بودیم. سعی داشتیم از وسط نفوذ کنیم، اما نشد. در نیمه دوم، بازی بازتر شد و جنب و‌ جوش پیدا کرد. در این فصل آماری ثبت شده که برجسته است؛ اینکه در نیمه‌های نخست ما فقط یک گل زده‌ایم. قبل از بازی هم این را به بازیکنان گفتیم. ببینیم می‌توانیم این روند را تغییر دهیم. سیستم بازی ما ۳-۳-۴ بود، اما برخی چیزهای را تغییر دادیم. می‌خواستیم سه مدافع اسپانیول را تحت فشار بگذاریم، اما امروز آنها بلند بازی می‌کردند.

آنچلوتی در ادامه به روند شکست ناپذیری تیمش اشاره داشت و گفت: ما ۳۸ بازی متوالی شکست نخورده‌ایم و این آماری است که می‌خواهد بگوید ما کارمان را درست انجام داده‌ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

کارلتو درباره اعتراض‌های بازیکنانش به تصمیمات داور و اخطارهایی که در نتیجه آن گرفته‌اند هم تصریح کرد: در این فصل ما تا به حال سه مرتبه به خاطر اعتراض به تصمیم داور کارت زرد گرفته‌ایم. قوانین داوری تغییر کرده است و ما هم باید به قوانین جدید عادت کنیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.