ستاره کروات تیم فوتبال رئال مادرید از اینکه توانسته اعتماد سرمربی‌اش را برای حضوری ۹۰ دقیقه‌ای در بازی مقابل اسپانیول جلب کند، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (شنبه) در حالی موفق به کسب پیروزی ۴ بر یک برابر اسپانیول شد که کاپیتان کهنه‌کارش لوکا مودریچ را از ابتدا تا انتها در ترکیب داشت و او هم در این بازی تأثیرگذار و درخشان ظاهر شد.

مودریچ پس از این بازی گفت: بازی خوبی بود به خصوص نیمه دومش. در نیمه اول نتوانستیم گل بزنیم، اما کلی موقعیت داشتیم و با توپ و بدون آن حرکات‌مان خوب بود. این بازی به ما برای ادامه دادن به پیشرفت‌مان کلی روحیه می‌دهد. تیم واقعاً خوب بازی کرد. از ابتدا تا انتهایش یک بازی کامل را ارائه کردیم. نشد که همان اوایل بازی گل بزنیم، اما بازی‌مان خوب بود. آمادگی و کیفیت‌مان کلید موفقیت برابر تیم‌هایی است که در لاک دفاعی فرو می‌روند. آنها گل اول را زدند، اما ما مأیوس نشدیم و به بازی کردن ادامه دادیم.

مودریچ ادامه داد: اینکه این همه بازی است که نباخته‌ایم (۳۸ بازی) چیزهای زیادی درباره ما می‌گوید، اما باید این روند را حفظ کنیم. این روند نشانه شخصیت، کیفیت و تعهدی است که تیم ما دارد. هر کدام از بازیکنان ما که در ترکیب قرار بگیرند آماده بازی هستند و این واقعاً مهم است. من هم خوشحالم که ۹۰ دقیقه بازی کردم و هنوز از نظر فیزیکی و روانی آماده‌ام.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.