مدافع کانادایی بایرن مونیخ می‌گوید در حال حاضر فقط روی این تیم آلمانی تمرکز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلفونسو دیویس که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر بحث پیوستنش به رئال مادرید مطرح بود اما در نهایت در بایرن مونیخ ماند؛ در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: تمرکز کامل من روی این تیم است. من برای بایرن بازی می‌کنم و این چیزی است که رویش تمرکز کرده‌ام. می‌خواهم با بایرن در تمامی بازی‌ها به پیروزی برسم، به همین خاطر در حال حاضر به آینده حرفه‌ای‌ام فکر نمی‌کنم. چه در بایرن بمانم و چه جدا شوم، این باشگاه همیشه در قلبم خواهد ماند.

مدافع کانادایی بایرن مونیخ همچنین درباره اینکه آیا هنوز احتمال تمدید قراردادش با این باشگاه وجود دارد، اظهار داشت: پرسش خوبی است اما این را باید از مدیر برنامه‌هایم بپرسید. در حال حاضر تمرکزم به طور کامل روی کسب پیروزی در هر بازی با بایرن است و به موارد دیگر فکر نمی‌کنم.

در همین حال فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه رئال مادرید در صورتی که آلفونسو دیویس قصد تمدید قرارداد با بایرن مونیخ نداشته باشد، برای جذب او [احتمالا در پنجره ژانویه] اقدام خواهد کرد.

در سوی دیگر رسانه اسپانیایی «رلوو» گزارش داده که مدیران بایرن مونیخ امید خود برای تمدید قرارداد آلفونسو دیویس را از دست داده‌اند؛ اگرچه باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب این مدافع ۲۳ ساله است.

آلفونسو دیویس که در سال ۲۰۱۸ از ونکوور وایت‌کپس کانادا جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست، تاکنون در ۲۰۰ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار ۱۱ گل‌ زده و ۳۲ پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او تاکنون با بایرن مونیخ ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف را تجربه کرده است که می‌توان به پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا، دو قهرمانی در جام حذفی آلمان و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.