ملی‌پوش روسی پاری‌سن‌ژرمن اعتراف کرد که دوناروما دروازه‌بان شماره یک این تیم است و باید آن را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماتوی سافونوف، دروازه‌بان روسی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه درباره رقابت برای پست دروازه‌بان اصلی صحبت کرد و گفت که می‌خواهد با کار سخت خود را برای کمک به تیم نشان دهد.

پاری‌سن‌ژرمن روز گذشته در دیدار هفته پنجم لیگ دسته‌اول فرانسه مقابل رمس با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. سافونوف دومین بازی رسمی خود را برای پاری‌سن‌ژرمن و نخستین بازی خود را در لیگ فرانسه انجام داد.

سافونوف به اکیپ فرانسه گفت: فکر می‌کنم بازی جالبی بود و بسیار خوشحالم، زیرا توانستیم به بازی برگردیم، این بسیار مهم است که بدون شکست ادامه دهیم و همیشه می‌خواهیم برنده شویم. ما اشتباهاتی مرتکب شدیم و حریف از آن استفاده کرد، ما باید روی این اشتباهات کوچک کار کنیم.

این دروازه‌بان پاریسی‌ها در ادامه با اشاره به جایگاهش در این تیم اظهار داشت: من از حضور در پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحالم و هنوز باید کار کنم. وقتی تیمم به من نیاز داشته باشد، آماده انجام کارم خواهم بود. من درک می‌کنم که دوناروما شماره یک است و من اینجا هستم تا در تمرینات و تیم خود را نشان دهم تا زمانی که به من نیاز دارند، آماده باشم.

پاری‌سن‌‌ژرمن در ۱۴ ژوئن از امضای قراردادی ۵ساله با سافونوف خبر داد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، مبلغ انتقال دروازه‌بان ۲۵ساله از کراسنودار ۲۰ میلیون یورو بوده است. او ۱۳ بازی برای تیم ملی روسیه انجام داده است.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.