مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با اشاره به برخی فشارها و مصاحبه‌های مسئولان استان یزد در ارتباط با این باشگاه گفت: توقع داریم مسئولان در سال اول حضور چادرملو از آن حمایت کنند نه اینکه باشگاه را با فشارهای زیاد روبه‌رو کنند.

علی عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به برخی اظهارنظرها در ارتباط با پخش زنده مسابقات و خرید دوربین‌های اچ‌دی صدا و سیما توسط این باشگاه گفت: سال گذشته تیم ما در لیگ دسته یک حضور داشت و پخش زنده مسابقات جذابیتی برای صدا و سیما نداشت؛ با این حال، ما برای پخش بازی‌ها هزینه کردیم تا هواداران عزیز استان یزد بتوانند بازی‌های تیم خود را تماشا کنند.

مدیرعامل باشگاه‌ چادرملو خاطرنشان کرد: این وظیفه ما بود زیرا تیم چادرملو اردکان به کورس صعود به لیگ برتر رسیده بود و این موضوع برای ورزش دوستان استان بسیار حائز اهمیت بود.

مشکلات پخش تلویزیونی در لیگ برتر؛ خرید دوربین HD صدا و سیما وظیفه باشگاه نیست

عطایی افزود: اکنون که چادرملو در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار دارد، انتظار داریم پخش زنده مسابقات به صورت منظم صورت گیرد؛ اما متأسفانه صدا و سیمای مرکز یزد فاقد دوربین‌های HD و تجهیزات اسلوموشن است و حتی اگر دوربین‌های HD هم باشد، خروجی HD نیز در این مرکز وجود ندارد.

وی با انتقاد از اظهارات برخی مسئولان استانی تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که تهیه دوربین‌های HD بر عهده باشگاه است اما این موضوع صحیح نیست زیرا فدراسیون تنها از ما خواسته است تا دوربین‌های VAR را تهیه کنیم، نه دوربین‌های پخش HD. آن هم نه به‌صورت فوری، بلکه به تدریج باید دوربین‌های VAR را خریداری کنیم.

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در ارتباط با پاسخ باشگاه به فدراسیون گفت: ما به فدراسیون اعلام کردیم که استفاده از دوربین‌های VAR به داشتن دوربین‌های پخش HD وابسته است و صدا و سیمای مرکز یزد این تجهیزات را ندارد؛ سازمان لیگ نیز تأیید کرده که بدون دوربین‌های HD، دوربین‌های VAR کارایی ندارند.

فشارهای مالی سنگین بر دوش باشگاه چادرملو

عطایی همچنین درباره فشارهای مالی وارد بر باشگاه افزود: با صعود تیم به لیگ برتر، افتخاری برای استان یزد به وجود آمده که پس از نزدیک به ۲۰ سال یک تیم از این استان دوباره در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور دارد با این وجود نباید الان که این باشگاه صعود کرده تمام فشارها به باشگاه تحمیل شود.

وی تاکید کرد: ما برای همه چیز، از ورزشگاه گرفته تا سایر زیرساخت‌ها، هزینه می‌کنیم؛ حتی پیش‌پرداخت پیمانکاران نیز با پول نقد باشگاه چادرملو اردکان تأمین شده ولی بازهم فشارهای متعددی به باشگاه وارد می‌شود.

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان با گلایه از شرایط میزبانی و حمایت‌های استانی بیان کرد: انتظار داریم که در میزبانی از تیم کمک شود، نه اینکه حتی برای بازی در زمین یزد از ما اجاره دریافت کنند؛ تیم چادرملو متعلق به استان یزد است و باید حمایت‌های لازم از آن انجام شود، نه اینکه به چشم یک تیم میهمان به آن نگاه شود.

عطایی همچنین به برخی از مقایسه‌های صورت گرفته بین چادرملو اردکان با برخی دیگر از باشگاه‌های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: در خبرهایی از سوی برخی مسئولان اعلام شده که چند باشگاه اقدام به خرید واحد سیار کرده‌اند، اما به این موضوع اشاره نشده که اولا این باشگاه‌ها تجهیزات را برای خودشان خریداری کرده‌اند نه صدا و سیمای استان‌شان، ثانیا آنها سال‌هاست که در لیگ برتر حضور دارند اما چادرملو تازه به لیگ برتر صعود کرده و این نخستین فصل حضور ما در این سطح است.

چادرملو تیم یزد است نه تیم میهمان

وی گفت: این تیم نوپا در اولین سال حضورش توانسته دل هواداران را شاد کند و نباید با این حجم از فشارها و هجمه‌ها روبرو باشد که احتمالاً منجر به ناامیدی در ادامه کار شود.

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان در پایان با اشاره به برخی برخوردهای ناعادلانه افزود: برخی برخوردها به گونه‌ای است که احساس می‌کنیم چادرملو تیمی است که به استان یزد تعلق ندارد و به دلیل انجام مسابقات در این استان، باید تمام فشارها را تحمل کند؛ این در حالی است که این تیم متعلق به استان یزد و شهرستان اردکان است و نباید دلسردی و ناامیدی برای آن ایجاد شود.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.