مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: هواداران اماراتی کشورمان را کوچک و به ما بی‌احترامی کردند و ما هم حرف‌شان را به خودشان برگرداندیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از دوحه، مهدی طارمی پس از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات، درباره شادی گلش گفت: کاری که محبی انجام داد را تأیید نمی‌کنیم. کارش خیلی خوب نبود که برود و جلوی هواداران حریف خوشحالی کند. خوشحالی ما پس از گل دوم جلوی دوربین بود. ما فرزند این آب و خاک هستیم و وقتی کشورمان را کوچک و به ما بی‌احترامی کردند، حرف‌شان را به خودشان برگرداندیم.

وی درباره حریف بعدی تیم ملی گفت: وقتی هدف‌مان مشخص است، مهم نیست جلوی چه تیمی بازی می‌کنیم.

طارمی درباره اینکه کری خوانی‌ اماراتی‌ها پیش از بازی چقدر به ملی‌پوشان انگیزه داد؟ گفت: انگیزه آنچنانی که نمی‌داد، اما آن غیرت ایرانی به جوش می‌آید که علیه‌مان بی‌احترامی کنند. ما کاری به کسی نداشتیم. کار محبی هم درست نبود، اما در کل انگیزه زیادی داشتیم که به عنوان سرگروه صعود کنیم و از فردا تمرکز روی بازی بعدی خواهیم کرد.

مهاجم تیم ملی درباره فشار کاذب بابت قهرمانی ایران گفت: اینکه مردم یا رسانه‌ها انتظار دارند، طبیعی است، اما اینکه حتماً باید قهرمان شویم، اینگونه نیست. بازی به بازی جلو می‌رویم و کسی هم فکر نمی‌کنم قول قهرمانی داده باشد. دادن قول قهرمانی مضحک است، ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که مردم خوشحال شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )