با حضور اصغر نیک‌سیرت در استودیو کانال بالکان شبکه سحر، علیرضا بهجتی مسابقه فوتبال ایران و بوسنی را به زبان بوسنیایی گزارش می‌کند.

دیدار دوستانه دو تیم فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین در قالب ویژه برنامه «مجله ورزشی» از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود.

اصغر نیک سیرت، مترجم سابق «برانکو ایوانکویچ» ـ مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ـ به عنوان کارشناس و مفسر ورزشی این برنامه در استودیو کانال بالکان حضور دارد و علیرضا بهجتی مجری برنامه و گزارشگر این دیدار دوستانه خواهد بود.

در ادامه می توانید تیزر این برنامه را مشاهده کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند. فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp۴ سید میثم میرهادی ـ مدیر کانال بالکان شبکه سحر ـ با اعلام این خبر به ایسنا گفت: از زمان تاسیس کانال بالکان شبکه سحر این اولین بار است که دیدار فوتبال ایران و بوسنی به صورت زنده از کانال پخش خواهد شد و علیرضا بهجتی اولین گزارشگر فوتبال ایرانی به زبان بوسنیایی است.

وی افزود: ورزش فوتبال در میان اهالی هر دو کشور ایران و بوسنی و هرزگوین از اهمیت و علاقه‌مندی فراوانی برخوردار است. به همین سبب برگزاری رقابتی ورزشی و دوستانه میان این دو کشور فرصتی مغتنم برای کانال بالکان شبکه سحر است تا به تعمیق بیشتر دوستی و نزدیکی فرهنگی و ورزشی دو کشور کمک کند.

میرهادی با اشاره به رقابت های حساسی که هر دو تیم در ادامه رقابت های اروپایی و آسیایی پیش رو دارند، ادامه داد: این دیدار دوستانه در روز پنج شنبه ۲۲ آبان ماه در ورزشگاه ۳۴ هزار نفری «اسیم فرهاتوویچ» شهر «سارایوو» برگزار می شود و از کانال بالکان از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران، همراه با بخش هایی متنوع و جذاب بر روی آنتن خواهد رفت.

به گفته مدیر کانال بالکان شبکه سحر، بیان تاریخچه ای از دیدارهای رسمی و دوستانه این دو تیم، صحبت های کارشناسی و معرفی کادر فنی و نفرات شاخص تیم ها، بیان نقاط قوت و ضعف دو تیم قبل از شروع دیدار و بین دو نیمه و در پایان تحلیل و تفسیر کامل این رقابت فوتبالی از بخش های مختلف این برنامه است.

ویژه برنامه «مجله ورزشی» در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.