سرمربی رئال مادرید می‌گوید در سال ۲۰۲۱ خودش را به رئالی‌ها پیشنهاد داد تا برای بار دوم هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش فردا شب (شنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بوروسیا دورتموند بروند، به برنامه تلویزیونی «ال‌چیرینگیتو» اسپانیا گفت: وقتی برای دومین بار هدایت رئال را برعهده گرفتم، این حس را پیدا کردم که واقعاً هوادار این تیم هستم. در باشگاه‌های زیادی بوده‌ام، اما رئال مادرید و میلان برایم خاص هستند.

کارلتو که پیش از این بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ هدایت رئال مادرید را برعهده داشته و در سال ۲۰۲۱ برای بار دوم هدایت کهکشانی‌ها را برعهده گرفت، اظهار داشت: زمانی که سرمربی اورتون بودم، با خوسه آنخل سانچس (مدیر اجرایی باشگاه رئال مادرید) تماس گرفتم تا ببینم احتمال جذب چند بازیکن رئال برای‌مان وجود دارد یا خیر. کمی در این باره صحبت کردیم و سپس از او پرسیدم که "آیا مربی جدید پیدا کردید؟"، که خوسه آنخل در جواب گفت "نه هنوز، در حال بررسی رزومه چند مربی هستیم".

وی افزود: به او گفتم "شما باید بهترین مربی را برای رئال استخدام کنید" که خوسه آنخل گفت "بهترین مربی کیست؟"، بعد من در جواب گفتم "شما فراموش کرده‌اید که در سال ۲۰۱۴ چه اتفاقی افتاد؟" (اشاره دهمین قهرمانی رئال در اروپا با آنچلوتی)، و همین شد که شروع به شوخی با هم کردیم و سپس همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من بار دیگر سرمربی رئال مادرید شدم.

سرمربی رئال مادرید درباره نحوه آشنایی‌اش با همسرش گفت: من همسرم را برای اولین بار در لندن ملاقات کردم و در همان ملاقات اول به او گفتم "شاید فکر کنی دیوانه هستم، اما من و تو روزی با هم ازدواج خواهیم کرد".

آنچلوتی در تمجید از سرخیو راموس که تابستان ۲۰۲۱ پس از ۱۶ سال حضور در رئال مادرید و کسب ۲۲ جام مختلف با کهکشانی‌ها، از این تیم جدا شد، خاطرنشان کرد: هرگز بازیکنی با چنین شخصیت و وجودی نداشته‌ام. سرخیو از نظر شخصیتی یک نمایش است.

وی درباره اینکه چرا هافبک انگلیسی‌اش در همین فصل اول حضورش در رئال مادرید بین هواداران محبوبیت بالایی پیدا کرده، گفت: چون او بازیکنی بالغ و خیلی جدی است و ۲۰ ساله به نظر نمی‌رسد. دنیا او را مثل یک کودک نمی‌بیند، برای مثال مثل آردا گولر. آردا برای من یک کودک است. بلینگام بیشتر برادر بزرگتر است تا یک پسر.

بوروسیا دورتموند و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.