کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان درباره اعتراض بازیکنان و سرمربی مجارستان به گل اول مانشافت در بازی شب گذشته دو تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایلکای گوندوگان درباره برتری ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال آلمان مقابل مجارستان در گروه A مسابقات یورو ۲۰۲۴ گفت: مجارستان در این بازی صاحب موقعیت‌های خطرناکی شد، اما این تورنمنت همین‌طور است. وقتی فرصتی به دست می‌آید، باید دقیق و کارآمد باشید. فکر می‌کنم ما از موقعیت‌های خود به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم. من همیشه می‌خواهم کارم را در زمین به بهترین شکل ممکن انجام دهم. در پستی که در آن بازی می‌کنم (هافبک هجومی)، جایی که اغلب باید بین خطوط حریف ظاهر شوم و پاس بدهم، گلزنی کار چندان آسانی نیست، اما حالا حس بهتری نسبت به انجام این کار دارم، به خصوص با وجود بازیکنانی که در اطرافم هستند.

وی همچنین درباره اعترض سرمربی و بازیکنان مجارستان روی صحنه اول گل آلمان که پیش از دادن پاس گل به جمال موسیالا برخوردی با اوربان مدافع حریف داشت، خاطرنشان کرد: از اینکه اوربان و هم‌تیمی‌هایش کمی در آن صحنه عصبانی شدند، شگفت‌زده شدم. نمی‌دانم آن صحنه از پای تلویزیون چطور دیده می‌شد. من هفت فصل در لیگ برتر انگلیس بازی کردم، اگر چنین حرکتی در آنجا خطا گرفته شود، فکر می‌کنم همه از خنده روی زمین غش خواهند کرد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان همچنین در تمجید از هم‌تیمی جوانش که در این بازی هم مثل بازی اول موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: موسیالا بازیکنی فوق‌العاده است. بازی در کنار او بسیار لذت‌بخش است. جمال کسی است که می‌تواند کارهای غیرمنتظره را در هر موقعیتی انجام دهد و تفاوت را برای ما رقم بزند. موسیالا شاید مهمترین بازیکن حال حاضر ما باشد.

شاگردان یولیان ناگلسمان که صعودشان به مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ قطعی شده است، یکشنبه شب در آخرین بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف سوئیس خواهند رفت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.