دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان درباره رفتار کیلیان امباپه مهاجم تیم ملی فرانسه در پایان دیدار دیشب دو تیم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ووکاش اسکوروپسکی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان پس از دیدار برابر فرانسه در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، درباره رفتار کیلیان امباپه صحبت کرد.

پیش از این گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه مهاجم فرانسه، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستان را به دلیل ضربه زدن به بینی شکسته‌اش در جریان بازی، «پسرک عوضی» خطاب کرده بود.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال لهستان و بهترین بازیکن بازی این تیم برابر فرانسه گفت: کیلیان امباپه بعد از سوت پایان بازی به سمت من آمد و به هم تبریک گفتیم. این رفتار خوب یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است، اگر بهترین نباشد اما نشان می‌دهد که در فوتبال هر چیزی ممکن است. شاید روی کاغذ آنها بهترین باشند، اما من هرگز به آن توجه نمی‌کنم. من فقط سعی می‌کنم کارم را انجام دهم و این خیلی خوب است که به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شدم.

سومین بازی مرحله گروهی مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی فرانسه و لهستان با تساوی یک - یک به پایان رسید. کیلیان امباپه و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی گل‌های هر دو تیم را به ثمر رساندند. ووکاش اسکوروپسکی هم به‌عنوان بهترین بازیکن این مسابقه شناخته شد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.