بال راست بارسونا می‌گوید نمی‌توان هیچ بازیکنی را با لیونل مسی مقایسه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لامین یامال در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا، درباره احتمال رسیدن پیراهن شماره پیراهن «۱۰» بارسلونا به او در فصل پیش‌رو گفت: شماره «۱۰» در حال حاضر متعلق به آنسو فاتی است (بازیکنی که گفته می‌شود بارسا برای فصل پیش‌رو روی او حساب نکرده است)، اگر او فصل پیش‌رو در بارسلونا نباشد و پوشیدن این شماره پیراهن به من پیشنهاد شود، البته که آن را می‌پذیرم چون این رؤیایم است.

وی همچنین ضمن تمجید از برنده پنج توپ طلا اظهار داشت: لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است. اینکه من را با لئو مقایسه می‌کنند، فوق‌العاده است اما هیچکس را نمی‌توان با او مقایسه کرد. هیچکس مسی نخواهد شد و مقایسه شدن با او هم به بازیکن موردنظر می‌تواند آسیب بزند.

بال راست بارسلونا همچنین درباره جدایی ژاوی هرناندس از سمت سرمربیگری بارسا خاطرنشان کرد: روزی که ژاوی بارسا را ترک کرد، روز خیلی ناراحت‌کننده‌ای بود. او کسی بود که به من اعتماد کرد و باعث شد تا من اولین باری‌ام را برای تیم اصلی بارسا انجام دهم.

یامال ۱۶ ساله همچنین درباره تغییر سرمربی در بارسلونا روی کارآمدن هانسی فلیک آلمانی گفت: تغییرات هیجان زیادی را برای ما به ارمغان می‌آورد. ما همه مشتاقیم تا زیرنظر هانسی فلیک زیرنظر کار و بازی کنیم و سپس فصل جدید را آغاز کنیم.

وی در مواجهه با این پرسش که «کدام تیم بارسلونا را در کودکی دنبال می‌کردی؟»، اظهار داشت: بارسلونای مسی که بازیکنانی همچون دنی آلوز، ژاوی، اینیستا، نیمار، سوارس و ... را در ترکیب داشت.

یامال که در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۴ به طور غیرحضوری در امتحانات سال چهارم تحصیلی دوران متوسطه (ESO) شرکت کرد، در این باره هم خاطرنشان کرد: امروز متوجه شدم که امتحانات را با نمره قبولی پشت‌سر گذاشته‌ام و حالا یک فشاری از رویم برداشته شد.

لامین همچنین درباره اینکه سخت‌ترین مدافعی که تاکنون مقابلش بازی کرده، گفت: سرسخت‌ترین مدافع میانی که مقابلش بازی کرده‌ام، فرلان مندی (مدافع فرانسوی رئال مادرید) بوده است.

یامال که قرارداد فعلی‌اش با بارسلونا دو فصل دیگر اعتبار دارد و بند فسخ یک میلیارد یورویی در قراردادش وجود دارد، فصل اخیر در ۵۲ بازی برای آبی‌واناری‌ها به میدان رفت و آمار ۷ گل‌زده و ۱۱ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.