سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است، نباید شاگردانش را به خاطر رویارویی با فرانسه در دور بعد یورو ۲۰۲۴، از پیش حذف شده دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومنیکو تدسکو سرمربی تیم ملی بلژیک پس از تساوی بدون گل شاگردانش برابر اوکراین در آخرین دور بازی‌های گروه E‌ یورو ۲۰۲۴ که باعث شد شیاطین سرخ در رده دوم جدول بمانند و در مرحله یک هشتم نهایی حریف فرانسه شوند، به خبرنگاران گفت: می‌دانستیم که امروز به هیچ عنوان اجازه باخت نداریم. پیام خیلی واضح بود؛ می‌خواستیم بازی کنیم و سعی داشتیم که برنده شویم. بازیکنان هم تمام تلاش‌شان را انجام دادند. می‌شد در همان اوایل بازی به گل برسیم و بعد از آن گل‌های دوم و سوم را به ثمر برسانیم که اگر این اتفاق رخ می‌داد، همه چیز خیلی آسان‌تر می‌شد. من به تیمم افتخار می‌کنم، چون تا آخرین لحظه جنگید. کافی بود یک گل بخوریم تا حذف شویم.

تدسکو ادامه داد: گروه‌ ما از آنچه خیلی‌ها تصور می‌کردند، سخت‌تر بود. درست است که برخی روی کاغذ ما را بخت قهرمانی می‌دانند، اما کار به این آسانی‌ها هم نیست و اینجا با تیم‌هایی روبه‌رو می‌شوید که هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند. اوکراین تیمی قوی در بازیسازی از خط دفاع است و بازیکنانی باکیفیت دارد. بنابراین چیزی به‌عنوان حریف کوچک وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی بلژیک درباره رویارویی تیمش با فرانسه در مرحله بعدی هم گفت: برای کسب پیروزی به آن بازی خواهیم رفت. اولین هدف‌مان که صعود بود را محقق کردیم و الان جزو بهترین تیم‌ها هستیم. از حالا به بعد، تمام رقبا، تیم‌هایی طراز اول خواهند بود. ما هم اصلاً به همین دلیل به یورو آمده‌ایم وگرنه می‌‌توانستیم در خانه بمانیم. بازی‌هایی مانند بازی‌مان برابر فرانسه همان چیزی است که ما می‌خواهیم و در آن بازی هم هر چیزی ممکن است.

در همین حال سرگئی ربروف سرمربی تیم ملی اوکراین هم گفت: متأسفانه ما به دلیل باخت‌مان در بازی اول مقابل رومانی (۳ بر صفر) صعود نکردیم. البته من قدردان تلاشی هستم که بازیکنانم برای جبران آن باخت نشان دادند. امشب نشان دادیم که برای بردن بازی آمده‌ایم و فکر می‌کنم به اندازه کافی هم موقعیت داشتیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.