رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شادروان قایقران این شهر پیش از آغاز فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.

مجید ستوده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه شادروان قایقران پیش از شروع فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: آقای رفعتی به‌عنوان نماینده سازمان لیگ فوتبال ایران جهت بازدید از ورزشگاه به شهر انزلی آمد. آقای رفعتی و همراهان ایشان به‌صورت کتبی ۴۹ مورد ایراد اعلام کردند، اما وقتی از ورزشگاه بازدید به‌عمل آمد متوجه شدند که یک‌سری موارد قابل حل است.

وی افزود: این مشکلات شامل موارد ساختاری، تجهیزات و دیگر مسائل بود، برای نمونه در مسئله پارکینگ قرار شد از ظرفیت مدارس اطراف ورزشگاه استفاده شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی راجع به قدیمی بودن ورزشگاه شادروان قایقران انزلی، تصریح کرد: ورزشگاه دارای قدمت است و مشکلات اصلی مربوط به زیرساخت‌ها و سکوهاست. ما بر سر یک‌سری موضوعات تفاهم کردیم و برخی موارد دیگر هم سعی می‌کنیم تا آغاز لیگ برتر، رفع شود.

«آیا این مشکلات تا شروع لیگ برتر، رفع خواهد شد، چرا که در غیر این صورت محل میزبانی ملوان باید خارج از انزلی انجام شود؟»، ستوده در واکنش به این سؤال خبرنگار تسنیم، گفت: به‌نظرم تا یک ماه دیگر می‌توان انتظار رفع این موارد را داشت. ما سعی می‌کنیم با رفع ایرادات باقیمانده، ملوان در شهر انزلی میزبان مسابقاتش باشد.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.