سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار پایانی لیگ برتر برابر پیکان گفت: آماده پیروزی برابر پیکان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آخرین کنفرانس لیگ است در یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب. وقفه های زیادی در لیگ افتاد و فصل پرفشار و سختی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و امیدوارم با تمام توانشان وارد زمین شوند و به موفقیت برسند. با تیم خوبی بازی داریم که قابل احترام است اما ما به دنبال پیروزی هستیم و همه بازیکنان در این راستا تمرکز کرده اند تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که این اتفاق می افتد که در روز پایانی دو تیم در یک شهر بازی دارند اما ورزشگاه استاندارد ندارد. این از بی توجهی و برنامه ریزی اشتباهی است که ما ورزشگاه استاندارد نداریم. شاید روز اولی که این برنامه ریزی را انجام می دادند نمی دانستند چنین می شود. شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که درخواست شده است افراد و مهمانان حاضر در ورزشگاه را معرفی کنند گفت: دیروز به ما اطلاع دادند که باید کد ملی افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند را معرفی کنیم. مگر در بازی تیم رقیب این کار را کردند؟ این اتفاق فقط در لیگ ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا چنین شرایطی نیست.

ادامه دارد...

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )