سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه مسوولان رده بالای مس باید مشکلات را حل کنند، گفت: اگر شرایط به همین روال باشد فصل آینده در مس رفسنجان نخواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس از هفته سی ام لیگ برتر گفت: می دانم این دیدار حساسیت زیادی دارد و برخی تیم های دیگر هم منتظرند ببینند نتیجه چه خواهد شد. ما بازی خودمان را انجام می دهیم و با تاکتیکی که مدنظرمان است مقابل حریف به میدان می رویم. البته پرسپولیس در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و بازی های پرگلی را به نمایش گذاشته اما ما در هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان خوب نبودیم و تلاش می کنیم در هفته پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد مشکلات مس و شرایط سخت این تیم گفت: بارها با مسوولان صحبت کردم، متاسفانه شرایط خوب نیست و بازیکنان مان ناراضی هستند. ما در هفته های قبل شرایط سختی را تجربه کردیم و باید این مشکلات برطرف شود در غیر این صورت فصل آینده با این شرایط در مس نخواهم ماند.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به شرایط حساس بالای جدول تغییر تاکتیک خواهید داد، گفت: ما برای خودمان بازی می کنیم و به دیگران کاری نداریم ما بر اساس تیم حریف تاکتیک مان را در زمین پیاده می کنیم.

نویدکیا در خصوص اینکه آیا از حامد لک یا گلر دوم در دیدار برابر پرسپولیس استفاده خواهد کرد، گفت: حامد لک را به این خاطر که نمی توانست در جام حذفی بازی کند یک بازی بیرون گذاشتم تا گلر دوم شرایط خوبی داشته باشد اما برای فردا هنوز تصمیم نگرفته ام و باید ببینیم شرایط برای بازی فردا چگونه خواهد بود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که شما یکی از مربیانی هستید که از ادبیات خوبی استفاده می کنید و هنوز مثل برخی مربیان معترض نیستید، گفت: سعی می کنم آرامش خود را حفظ کنم، وارد حاشیه ها نشوم و در خصوص مسائل داوری هم صحبت نکنم اما گاهی اتفاقاتی رخ می دهد و آدم از کوره در می رود شاید روزی من هم دست به اعتراض بزنم. اما تا آنجا که بتوانم چنین رفتاری از خود نشان نخواهم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که استراتژی شما در بازی فردا مقابل پرسپولیس چه خواهد بود، گفت: باز یا بسته بازی کردن من یا استراتژی ام بستگی به شرایط تیم حریف دارد. با یک برنامه به زمین می آییم و تلاش می کنیم با تاکتیکی که داریم موفق باشیم.

سرمربی مس رفسنجان در پایان و در پاسخ به این پرسش که فردا هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از شما انتظار دارند که آنها را خوشحال کنید، گفت: من فقط تمرکزم روی تیم خودم است و تلاش می کنم نتیجه مورد نظر را کسب کنم اگرچه آنها استرس دارند و نگران شرایط تیم شان هستند اما من تنها به تیم خودم فکر می کنم و تلاش می کنم بهتری بازی را برابر حریف انجام دهم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )