سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه پرسپولیس بهترین تیم ایران در فاز هجومی است گفت: جدا از هر نتیجه‌ای باید به خاطر خودمان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان گفت: همه حساسیت‌های هفته آخر را می‌دانند. بازی مهمی است و برای ما هم اهمیت دارد. با اینکه شاید بگویند برای ما در جدول تاثیری ندارد اما این بازی برای ما هم مهم است. از لحاظ شخصیتی برای ما خیلی مهم است که بازی خوب و باکیفیتی مقابل پرسپولیس انجام دهیم. جدا از هر نتیجه‌ای که اتفاق می‌افتد به خاطر خودمان باید تلاش کنیم که بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد دشواری بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد: آنها واقعا در هفته‌های گذشته فوق‌العاده نتایج خوبی گرفته‌ و کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند. این موضوع می‌تواند کار را برای ما سخت کند. پرسپولیس در فاز هجومی بهترین تیم ایران است و تعداد گل زده بالایی در نیم فصل دوم دارد. این نشان دهنده کار سخت ما است و باید با تمرکز بازی کنیم. ابتدا باید یک بازی خوب انجام دهیم. برای من همیشه مهم این است که تیمم بازی با کیفیتی انجام دهد و در مرحله بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. متاسفانه هفته گذشته در نیمه اول بازی مقابل استقلال خوزستان بازی باکیفتی نشان ندادیم.

نویدکیا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه مس با حضور شما فوتبال خوب و شناوری انجام داد. آیا شما با توجه به حساسیت بازی فردا تغییر تاکتیکی خواهید داشت یا روال قبلی خودتان را ادامه خواهید داد.» گفت: هیچ وقت به خاطر شرایط تیم دیگر ساختار خودمان را تغییر نمی‌دهیم و به خاطر خودمان بازی می کنیم . همیشه به خاطر خودمان بازی کردیم و همیشه همینطور است. الان هم می‌خواهیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. تفاوتی برای ما نمی‌کند چه تغییری در روند بالا و پایین جدول می‌افتد. ما همیشه همان روندی که داشتیم را باید بازی کنیم و همان فوتبالی که خودمان می خواهیم را نشان بدهیم و یک کیفیت خوب از خودمان نشان بدهیم.

«در نشست خبری هفته گذشته به مشکلات مالی مس رفسنجان و احتمال عدم ادامه همکاری با این باشگاه به دلیل همین موضوع اشاره کردید. باتوجه به دیدار حساس فردا و مسابقه نیمه نهایی جام حذفی این موضوع چه تاثیری روی عملکرد تیم مس رفسنجان خواهد داشت.»‌ نویدکیا در واکنش به این جمله خبرنگار تصریح کرد: طبیعی است که تاثیر داشته باشد. هفته گذشته تیم من مقابل تیم استقلال خوزستان از تیم‌های پایین جدول باخته است. بعد از بازی هم گفتم اگر قصد داشتم بهانه بیاورم خیلی بهانه‌ها برای آوردن داشتم.

وی افزود: تیم من به دلیل شرایط اقتصادی که دارد باید هفت ساعت با اتوبوس به انزلی برود و یک بازی برگزار کند. بازی ساعت ۸ شب بوده و ۱۰ شب به پایان رسیده است. تا از رختکن بعد مسابقه بیرون بیاییم ساعت ۱۱ یا ۱۱:۳۰ شب بود. تا بچه‌ها در رستوران غذا بخورند ساعت ۱۲:۳۰ نیم شب تازه راه افتادیم. ساعت ۵:۳۰ یا ۶ صبح رسیدیم و بچه‌ها اصلاً نخوابیدند. همان موقع باید به کرمان پرواز می‌کردیم و دوباره با اتوبوس به رفسنجان برویم. به دلیل این شرایط تیم من شادابی مورد نیاز را نداشت. اینها همه بحث مالی است و کماکان شاهد این مشکلات هستیم. فکر می‌کنم دیگر کافی است و من به اندازه کافی در مورد آن حرف زده‌ام. زشت است که بخواهم بیش از حد در این مورد صحبت کنم. دیگر این موضوع به شرکت مس برمی‌گردد که چه تصمیماتی بگیرد. هفته‌های قبل هم گفتم، فکر نمی‌کنم که با این شرایط بتوانم به این تیم کمک کنم.

«بازی با کیفیت مس رفسنجان مقابل استقلال هواداران این تیم را امیدوار کرده که مقابل پرسپولیس هم بازی خوبی به نمایش در بیاورند. از آن طرف افت شاگردانش در هفته‌های اخیر نگرانی‌ها را افزایش داده است. تیم او مرز بین امید و ناامیدی برای دو مدعی قهرمانی لیگ برتر است. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید.» نویدکیا در این باره گفت: می‌دانم شما عزیزان (خبرنگاران) یک مقدار استقلالی و یک مقدار پرسپولیسی هستید. بعضا سوالی می پرسید که خودتان استفاده کنید و برعکس آنهای دیگر. می‌دانم بی‌قصد و غرض گفتید. آن بازی استقلال هم همین شد که بعدش کمی سوءتفاهم پیش آمد. اینجا هر صحبتی انجام می‌دهم در مورد تیم خودم است.

وی افزود: سعی می‌کنیم تا آنجایی که بتوانیم با کیفیت بازی کنیم. سعی ما این است که فوتبال‌مان جذاب و خوب باشد. در کنارش هم بتوانیم نتیجه بگیریم. این را هم قبول دارید که اگر قرار باشد تیمی خوب بازی کند اما نتیجه نگیرد در فوتبال امروز به درد نمی‌خورد. امیدوارم بتوانیم بازی در عین بازی با کیفیت، نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد ادبیاتش که محبوب هواداران فوتبال است و اشتباهاتش را گردن می‌گیرد و اینکه آیا ممکن است به فراخور زمان ادبیاتی را به کار بگیرد که دیگر مختص به او نیست، عنوان کرد: در ۲ سالی که سپاهان بودم مخصوصاً سال دوم روزهای سختی گذراندم. سعی کردم برای خودم و شغلی که برای خودم ترسیم کردم همان مسیر را ادامه دهم. نمی‌دانم تا چه حدی می‌توانم. همانطور که در سپاهان از روز اول گفتم نمی‌خواهم وارد مقوله داوری و حاشیه‌ای شوم، هرگز حرفی نزدم. سعی می‌کنم درباره آن چیزی که دوست دارم حرف بزنم. به هر حال شاید یک مربی بر اثر فشار بازی از کوره در برود؛ مخصوصاً در مسابقات حساس. سعی می‌کنم بازی که تمام شد همه چیز را فراموش و مشکلات تیم خودم را حل کنم.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که آیا حامد لک قرار است در چارچوب دروازه مس رفسنجان مقابل پرسپولیس قرار بگیرد یا از گلر دوم‌تان، استفاده می‌کنید، گفت: هفته قبل داوود نوشی صوفیانی را بازی دادم چرا که در جام حذفی حامد لک را در اختیار نداریم و باید به نوشی صوفیانی بازی دادم که در شرایط مسابقه قرار بگیرد. برای موضوع انتخاب دروازه‌بان هم تصمیم می‌گیریم که فردا کدام‌شان بازی کنند.

«شما گفتید که بازی خوب را در کنار نتیجه می‌خواهید. استراتژی شما در این مسابقه چطور است؛ دنبال تک امتیاز هستید یا ۳ امتیاز مسابقه. این موضوع می‌تواند روی بازی هجومی و تدافعی شما تاثیربگذارد و برای هواداران مهم است.» وی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: باز یا بسته بازی کردن یک تیم در شرایط خاص متفاوت است. مثلاً در نیمه اول بازی جام حذفی مقابل تراکتور، بازی بسته‌ای ارائه دادیم. نسبت به شرایط بازی استراتژی در نظر می‌گیریم و سعی بر انجام آن داریم. در مورد کیفیت دوست دارم تیم من بازی هجومی ارائه کند اما در شرایط واقعی فوتبالی جاهایی شرایطی به وجود می‌آید که برنامه‌ریزی کنیم که به مشکل نخوریم. مثل کاری که مقابل تراکتور در تبریز انجام دادیم. باید نسبت به شرایط مسابقه تصمیم بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان راجع به غایبان تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا همه بازیکنان خودمان را در اختیار داریم. به غیر از سهیل ترکمان که آسیب‌دیده است بقیه در اختیارمان هستند.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )