سرمربی تیم پرسپولیس گفت: امیدوارم یک بازی خوب برابر مس رفسنجان انجام دهیم و جشن قهرمانی را کنار هواداران‌مان برگزار کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس‌ویرا در نشست خبری پیش از دیدار روز شنبه پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: فردا یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های فصل‌مان را داریم. مقابل تیمی بازی داریم که فرم بازی‌اش را نسبت به نیم‌فصل اول عوض کرده است. امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم و جشن قهرمانی را کنار هواداران‌مان برگزار کنیم. می‌دانم که هواداران می‌آیند و استادیوم را پر می‌کنند، این شرایط مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که مقابل هواداران‌مان یک بازی زیبا انجام دهیم و با نتیجه‌ای خوب زمین را ترک کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا تماشاگرانی که در استادیوم هستند و آنهایی که از خانه بازی را می‌بینند، تمام انرژی مثبت‌شان را به سمت ما بفرستند تا یک بازی خوب انجام دهیم و ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که استقلال بیش از ۲۰ هفته صدرنشین لیگ بود اما تیم او در آخرین لحظات توانست صدر جدول را در اختیار بگیرد و در حال حاضر شرایط قهرمانی در اختیار تیم اوست، عنوان کرد: در چند نشست خبری قبل هم گفتم، در نیم‌فصل دوم پرسپولیس بهتر امتیاز گرفت. باید ببینیم میانگین امتیازگیری‌مان چطور است. ما همه با هم بودیم، کار و تلاش کردیم تا به چیزی که هدفمان‌ بود، برسیم، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

اوسمار در خصوص اینکه پرسپولیس بعد از بازی با هوادار در خط دفاع متزلزل ظاهر شده است و این شرایط برای بازی فردا خطرناک نیست؟ گفت: عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست. درست است که در یک بازی نباید گل بخوریم و باید گل بزنیم، اما مهمتر از همه بردن یک بازی است. تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است. عملکرد کلی تیم است که مهم است.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که پس از صدرنشینی سرخپوشان، استقلالی‌ها خیلی علیه آنها صحبت کردند و آیا این اتفاق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در تیمش شد یا باعث ناراحتی آنها، گفت: پاسخ این سوال در برخورد تیم ما و حرف‌هایی که نزدند؛ بود. اگر تیم مقابل و هر تیمی درباره مسائل فنی صحبت کند، ما می‌توانیم حرف بزنیم اما درباره چیزهایی که فنی و فوتبالی نیست بهتر است پاسخی ندهیم و کار خودمان را انجام دهیم. نتایج ما مشخص است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به این موضوع فکر کرده که روی دراماتیک فوتبال فردا خودش را نشان دهد و تیمش نتواند مقام قهرمانی را کسب کند؟ تصریح کرد: هیچ وقت این فکر، نه در ذهن من و نه بچه‌ها نیامده و فقط به هدفمان فکر می‌کنیم. بهتر بود این سوال را درباره بردهایی که داشتیم می‌پرسیدید نه درباره احتمال باخت‌مان.

اوسمار در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر توانسته فلسفه فوتبالی‌اش را در پرسپولیس پیاده کند؟ اظهار داشت: فوتبال یک ورزش لحظه‌هاست، درست است ما یک ایده کلی داریم و به بازیکنان می‌گوییم چه کار کنند، ولی شاید در لحظه نتوانیم از ایده‌هایمان استفاده کنیم و بازیکن تصمیمی بگیرد که شرایط را بهتر کند، اما در کل فوتبال رشته‌ای است که در لحظه باید تصمیم بگیرید. ایده‌هایمان را می‌دهیم تا بازیکنان با استفاده از خلاقیت‌شان پیش بروند و به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که افشین پیروانی چقدر نقش داشته تا حواشی را مدیریت کند؟ گفت: در فوتبال فقط آنها که داخل زمین و باشگاه هستند، تاثیرگذار نیستند. همه در کنار هم باید تلاش کنند. بخش مدیریت، اداری و فنی همه در کنار هم کار می‌کنند تا نتیجه‌ گرفته شود. افشین پیروانی هم با تجربه‌ای که دارد مثل سپر جلو بود تا تیم در آرامش به کارش ادامه دهد.

اوسمار در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا با اشتباه داوری، تیمش قهرمانی را از دست دهد آیا باز هم درباره داوری صحبت نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: باز هم رویه‌ام را ادامه می‌دهم، شما می‌بینید که چه به نفع ما و چه به ضرر ما اتفاقی بیفتد، درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر در این تیم بماند، مهمترین تجربه‌ای که از این فصل به فصل آینده می‌برد، چیست؟ تاکید کرد: در این ۲ سال اخیر همه تجربیاتی که به دست آوردم، در شناخت بازیکنان و تیم‌ها را به فصل دیگر می‌برم و می‌توانم فصل آینده مربی بهتری باشم.

وی در واکنش به این موضوع که نکونام در نشست خبری عنوان کرده که در بازی پرسپولیس و شمس‌آذر، چیزهایی را شنیده‌ام که اگر اتفاق افتاده باشد باعث تاسف است، گفت: باید از خودشان بپرسید، من نمی‌دانم چه بگویم.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )