سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کلمبیا می‌گوید تیمش فوتبال مدرنی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که تیم تحت‌ هدایتش صبح امروز (پنجشنبه) در دومین دیدار خود از گروه B مسابقات مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹، به لطف گل دقیقه ۸۶ دووان زاپاتا با نتیجه یک بر صفر قطر را شکست داد و با ۶ امتیاز اولین تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها لقب گرفت، پس از این بازی گفت: پیروزی در این بازی من را سورپرایز نکرد. ما در زمین تیمی کاملاً سازمان‌یافته داشتیم و خیلی به هم نزدیک بازی کردیم. خیلی مهم است که از قدرت تمرکز بالای بازیکنانم تمجید کنم که در طول ۹۰ دقیقه بااشتیاق فراوان برای مالکیت توپ جنگیدند. ما در حالی به دنبال کارهای هجومی در این بازی بودیم که از دفاع هم غافل نشدیم و این فوتبال مدرن است. بازیکنانم پدیده بودند و اجازه ندادند قطر بازی مدنظرش را انجام دهد.

وی افزود: قطر با سه دفاع و سه بازیکن در خط حمله بازی می‌‌کرد، از این‌رو ما سعی کردیم از بازیکنان کناری‌مان و نفود از جناحین با حرکات اُریب بیشتر استفاده کنیم. ما در این بازی موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و وقتی نتوانید گلزنی کنید، این امکان وجود دارد که ضربه بخورید و این چیز جدیدی در فوتبال نیست. اگر ما زودتر گل می‌زدیم می‌توانست نتیجه دیگری رقم بخورد. ما در زدن ضربات آخر خیلی دقت لازم را نداشتیم و این می‌تواند از خستگی بازیکنان پس از دو بازی سخت باشد.

کی‌روش که صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها قطعی شده، در مورد بازی‌ آخر تیمش مقابل پاراگوئه هم اظهار داشت: من همیشه بهترین ترکیب را به زمین می‌فرستم، اما مهم است که برای بازی بعدی شرایط فیزیکی بازیکنان را مدنظر بگیرم و لازم است که تغییراتی داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )