سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان سفری که به قطر داشته را مطلوب ارزیابی کرد. او همچنین ترجیح داد نسبت به اتفاقات اخیر درباره تیم امید سکوت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش که امروز (چهارشنبه) در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود در خصوص سفری که به قطر داشت، گفت: در این سفر سعی کردم دستاوردهای خوبی داشته باشم، بتوانیم با سرمربی تیم‌های دیگر نظرات‌مان را رد و بدل کنیم و همچنین عملکرد بازیکنانم در تیم امید را مورد بررسی قرار دهم. در مجموع سفر من به قطر سفر خوبی بود.

وی افزود: بر حسب وظیفه همچنین برای توسعه مسائل مربوط به فوتبال در آنجا حضور داشتم و بعد از قطر نیز در اروپا مسائل روز فوتبال را نیز زیر نظر گرفتم و البته در قطر نیز بازی‌های تیم امید را زیر نظر داشتم.

سرمربی تیم ملی درباره عملکرد تیم امید و مسائل حاشیه‌ای پیرامون این تیم اظهار داشت: در حال حاضر زمان مناسبی برای پرداختن به این مسائل نیست. تیم ملی در فروردین ماه و همچنین خردادماه سال آینده بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد و هم اکنون که تعطیلات طولانی‌مدتی را پشت سر گذاشته‌ایم تیم‌های باشگاهی می‌توانند به خوبی خود را سرگرم بازی‌های لیگ کرده و شوی بزرگی را به راه بیندازند. ما نیز در پشت پرده به خوبی همه مسائل را زیر نظر داشته و کارها را هماهنگ می‌کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که در مدت زمان حضورش در مرخصی، رسانه‌های مصری بحث رفتنش به تیم الاهلی را مطرح کردند و حتی عنوان شد او درخواست مالی هم داده است، گفت: من در وهله اول آمده بودم مراتب تقدیرم را تقدیم به کفاشیان کنم. جلسه کوتاهی با رئیس فدراسیون داشتم و با هم سلام علیک کردیم چرا که چند وقتی بود یکدیگر را ندیده بودیم. به کفاشیان گفتم امروز رسانه‌ها هم اینجا هستند و ایشان اجازه دادند سلام و احوالپرسی هم با شما رسانه‌ها داشته باشم.

وی ادامه داد: ما با سیاست قبلی خود کار را ادامه خواهیم داد و سعی می‌کنیم سکوت کرده و بیشتر در مستطیل سبز و در چهارخطی که دور زمین فوتبال است کارمان را انجام داده و دستاورد داشته باشیم. سیاست ما کمتر صحبت کردن و بیشتر دستاورد داشتن است. باید از کنار بعضی سؤال‌ها با بی‌اهمیتی رد شد.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این مسئله که علی کفاشیان اعلام کرده در قرارداد کارلوس کی‌روش آمده اگر تا پایان سال برخی شرایط و امکانات فراهم نشود او می‌تواند قراردادش را فسخ کند و اکنون این موضوع در چه مرحله ای قرار دارد، گفت: در حال حاضر ما وقفه ۴۵ روزه لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم و حالا وقت آن است که از بازی‌های باشگاهی لذت ببریم. تمرکز همه ما باید روی این مسئله باشد.

کی‌روش همچنین از رسانه‌ها خواست که درباره بیماری‌اش از او سؤالی پرسیده نشود چون به این پرسش‌ها پاسخی نخواهد داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )