سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: باز هم مانند هفته‌های قبل از داوری ضربه خوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی در نشست پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی سنگین و فیزیکی بود. متاسفانه تیم ما باز هم از ناحیه داوری ضربه خورد و اشتباهات داوری برای ما همانند دیدارهای گذشته مشکل‌ساز شد.

سرمربی ملوان افزود: صالحی، داور بازی در فضایی که توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد می‌توانست اعلام پنالتی کند اما خیلی ساده از کنار این قضیه گذشت. ما دیگر نمی‌دانیم صدای اعتراض‌مان را به چه کسی برسانیم. در ۷ بازی داوری برای ما مشکل‌ساز بوده و برای تیمی مثل ما سخت است که به این شکل با آن برخورد شود.

استیلی در خصوص مسائل فنی بازی یادآور شد: بازیکنان ما در این دیدار به نسبت به دیدار قبل عملکرد بهتری داشتند و چند فرصت خوب گلزنی داشتیم که اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم بازی را ببریم. متاسفانه امروز هواداران به دلیل محرومیت کنار تیم ما نبودند و این مسئله تاثیر منفی خودش را روی کیفیت بازی گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه ملوان هفته‌های بعد بهتر خواهد شد گفت: امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب و مردم انزلی را خوشحال کنیم. من امروز از عملکرد دو، سه بازیکن راضی نبودم اما بقیه نفرات شرایط خوبی داشت و قطعا در دیدارهای آینده بهتر خواهیم شد.

سرمربی ملوان درباره اینکه عملکرد نه چندان خوب بازیکنان تازه وارد تیمش گفت: هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید، شرایط مالی‌مان اجازه نمی‌داد در نیم فصل بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کنیم و با هزینه بسیار کم نفرات جدید را به خدمت گرفتیم.

استیلی در واکنش به این سوال که چرا مازیار زارع در کنار زمین گرم کرد اما وارد زمین نشد، عنوان کرد: از مازیار خواستیم که پس از گرم کردن به میدان بیاید اما او اعتقاد داشت از نظر روحی و روانی شرایط خوبی برای بازی کردن ندارد.

وی در خصوص اینکه چرا باشگاه ملوان مهرداد اولادی را به خدمت نگرفت، تصریح کرد: در خصوص جذب اولادی مسئله‌ای پیش آمد که باشگاه با جذب این بازیکن مخالفت کرد و دلیل این مسئله را شما می‌توانید از مسئولان باشگاه سوال کنید.

سرمربی ملوان درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: ما در خط حمله سیدجلال رافخایی را در اختیار داریم که مهاجم بسیار خوبی است اما اگر او مصدوم شود بازیکن جانشین برای وی نداریم به این خاطر به دنبال جذب مهاجم هستیم.

استیلی گفت: ما تلاش خود را می‌کنیم و به سقوط فکر هم نمی‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.