پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان امروز بهترین عملکرد را داشتند گفت: استقلال شایسته قهرمانی است و به آن دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه پیروزی آبی پوشان برابرذوب آهن اصفهان گفت: استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت: خیلی ها خوشحال بودند که استقلال این بازی را نبرد و صدر را به رقیب بدهد اما بازیکنان استقلال شایسته این پیروزی بودند و با تلاش فراوان توانستند این دیدار سنگین را با برد به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های مدیریت آکادمی استقلال هستید گفت: فعلا آکادمی بی سرپرست است و هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست و در این خصوص با من هیچ صحبتی انجام نشده است.

وی در خصوص حضورش در بازیهای استقلال افزود: من نفر سوم استقلال هستم. یکی از پیشکسوتان قدیمی این تیم هستم که سالهاست در تمامی بازیهای این تیم حضور پیدا می کنم و تیم محبوبم را تشویق می کنم و هر کاری هم که از دست بر بیاید برای این تیم انجام می دهم. از پیشکسوتان دیگر هم می خواهم که در این هفته های حساس به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این استقلال شایسته قهرمانی است و این هواداران شایسته گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل هستند. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و استقلال را در هفته های پایانی یاری کنیم تا این تیم بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.