داور بازی پرسپولیس و نساجی مازندران گفت: امیدوارم مسیر داوران ایرانی همچنان روشن و پر از افتخار برای کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، موعود بنیادی‌فر داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا عملکرد تحسین برانگیزی با کمک هموطنان خود داشت، گفت: بنده به همراه آقایان سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری ایران را در جام ملت‌های ۲۳ آسیا تشکیل دادیم.

داور فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا افزود: خوشبختانه در مرحله مقدماتی توانستیم به خوبی بازی بین تیم‌های مالزی و ویتنام را پشت سر بگذاریم که مورد توجه مسئولان کمیته داوران این رقابت‌ها قرار گرفت. خوشبختانه بازی فینال بین ژاپن و ازبکستان را نیز قضاوت کردیم. خوشبختانه توانستیم از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

او ادامه داد: من باید از تمام حمایت‌ها و تشویق‌ها بخصوص شخص ریاست محترم فدراسیون و رئیس کمیته داوران تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم مسیر داوران ایرانی همچنان روشن و پر از افتخار برای کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بنیادی فر در حالی رقابت‌های داخلی و خارجی را قضاوت می‌کند که عملکرد او در فصل جاری باعث بحث و انتقاد برخی از هواداران پرسپولیس شده بود. او که دربی رفت فصل جاری پایتخت را در حالی سوت زد که برای اولین بار از VAR استفاده می‌شد بابت گرفتن پنالتی برای استقلال مورد انتقاد سرخ‌ها قرار گرفت. گرچه آخرین قضاوت او برای پرسپولیس مربوط به برد شب گذشته دو بر یک این تیم مقابل نساجی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.