مدافع برزیلی تیم فوتبال اتلتیکومادرید به خاطر تکل خشنی که در بازی اخیر تیمش برابر بارسلونا روی پای لیونل مسی رفت، بیش از یک جلسه از همراهی روخی‌بلانکو محروم شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فلیپه لوئیس اگرچه به خاطر تکل خشنش روی پای لیونل مسی در بازی اخیر اتلتیکومادرید در خانه بارسلونا با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد، اما به خاطر ارائه بازی خشن از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا سه جلسه محروم شد.

دفاع چپ اتلتیکومادرید در آخرین دقیقه بازی که تیمش ۲ بر یک به بارسلونا باخت، زانوی مسی را هدف گرفت و او را نقش بر زمین کرد. انتشار تصاویری از زانوی مسی پس از بازی نشان می‌دهد که میان دو بازیکن برخورد صورت گرفته و فلیپه لوئیس مستحق دریافت کارت قرمز بوده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا اما تخلف لوئیس را بیش از یک تکل معمولی تلقی کرده است.

اتلتیکومادرید می‌تواند نسبت به این حکم به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراض کند، اما در صورتی که این فرجام‌خواهی به جایی نرسید، مدافع پیشین چلسی به ترتیب بازی‌های تیمش برابر ایبار، ختافه و ویارئال را در لالیگا از دست می‌دهد. او اما می‌‌تواند به دربی مادرید برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.