کارشناس فوتبال ایران گفت: تعویض‌های که کارلوس کی‌روش مقابل عراق انجام داد اشتباه بود و حضور اشکان دژاگه در زمین با توجه به تجربه و قدرت بدنی که دارد به ایران کمک می‌کرد.
بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حذف تیم ملی فوتبال ایران با شکست در ضربات پنالتی مقابل عراق از جام ملت‌های آسیا گفت: اعتقاد دارم ایران بازی‌ها را به تیمی واگذار کرد که اصلا انتظارش را نداشتیم. عراق فاقد هر نوع تشکیلات سازمان یافته مثل لیگ و .. است. اما آنها با حرفه‌ای‌گری بیشتر بازی را از ما گرفتند. اگر به ژاپن و استرالیا می‌باختیم جای نگرانی نبود اما اینجاست که باید دلیل باخت را تحلیل کنیم.

وی افزود: احساس می‌کنم مدیریت  وباشگاه‌های فوتبال ما نیاز به یک دگرگونی دارد.  نباید همه تقصیرات را متوجه کادر فنی بدانیم البته کادر فنی هم در انتخاب اشتباه روش بازی انتقاداتی را باید قبول کند و اعتقاد دارم این مسئله باید بررسی شود. در کل عراق برنده بازی شد و باید شرافتمندانه این مسئله را بپذیریم.

کارشناس فوتبال ایران درباره حرکت مهرداد پولادی خاطرنشان کرد: پولادی کار بسیار خطرناک و اشتباهی انجام داد. حرکت او مستوجب دریافت کارت زرد بود. وقتی دروازه‌بان توپ را می‌گیرد بازیکن هر ضربه‌ای که به دروازه‌بان وارد کند خطاست. مهرداد پولادی به دروازه‌بان ضربه زد اخطاری که او در خطای اول و مخصوصا دوم گرفت کاملا غیرحرفه‌ای بود و هیچ ضرورتی نداشت.

ذوالفقار نسب تاکید کرد: پس از صحنه اخراج داور تمام خطاهای ۵۰-۵۰ را به سود ما اعلام کرد و تمام فکر و ذکرش این بود که یک جوری رضایت نیمکت ایران را جلب کند. نوع برخورد داور با بازیکنان و کادر فنی حرفه‌ای نبود و اعتراض‌های زیادی انجام می‌شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعداز زدن گل اول بازی به دفاع رفتیم. تعویض‌هایی هم که انجام دادیم مناسب نبود. اشکان دژاگه در آن مقطع با توجه به قدرت بدنی و تجربه‌ای که دارد می‌توانست به ما کمک کند اما این اتفاق نیفتاد. بعد از اخراج بازیکنان کادر فنی استرس داشتند و به هیچ وجه روی نیمکت آرامش نبود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵۳ )