اولین اردوی تیم ملی ایران با حضور امیر قلعه‌نویی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اولین اردوی تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. ایران در این مدت دو دیدار دوستانه با تیم‌های ملی روسیه و کنیا برگزار کرد که به ترتیب به تساوی یک - یک و پیروزی دو - یک دست یافت.

از شما کاربران خبرآنلاین خواسته بودیم که نظر خود را در خصوص عملکرد تیم ملی در این دو بازی بنویسید. در ادامه بخش از این نظرات آمده است:

بعید میدونم با این وضعیت تو جام ملتهای آسیا به موفقیت برسیم. تیم ملی هیچ چیز مثبتی نشون نداد. رقابتهای بین المللی مثل بازی های لیگ نیست که بشه با یکسری روش های خاص به موفقیت رسید. امیدواریم موفق بشه ولی خیلی بعید به نظر میاد. وقتی تیمهای قابل قبولی برای بازی تدارکاتی نمیارن و تیمهای تحریم شده مثل روسیه و این یکی کنیا که ۵۰۰ روزه بازی نکرده و میارن دیگه چه توقعی از خروجیش میشه داشت؟ درسته که الان جو نسبتا آرومی تو تیم ملی دیده میشه اما اگر خدای نکرده روال به همین شکل باشه نتیجه خوبی نمیگیره و اون وقته که مثل همیشه بهانه های بی شمار مثل فواره بیرون بریزه و بشه دلایل غیر قابل شمارش عدم موفقیت...!

بسیار عالی

خوب بود میلیون ها دلار خرج کیروش و ویلموتس شد هیج سودی نداشت فعلا به قلعه نوعی فرصت بدیم.

آخر قصه قلعه نوعی:در جام ملتها حتی از گروهمون هم بالا نمی ریم و بعد میگن ما باید مربی بزرگ خارجی بیاریم و باز بعد ۶ماه چک و چونه زدن یه نفر مثل بگوویچ (مربی سابق فولاد) میارن.

قضاوت در مورد عملکرد قلعه نویی زود است. در مسابقات رسمی و حریفان سرسخت است که عیار مربی مشخص خواهد شد.

دروغ چرا، هیچ نکته مثبتی ندیدیم. استفاده چرخشی از دروازه بان و ... انگار تازه داره تست میگیره

هنوز محک جدی نخورده فعلا بد نبوده

با مربیان قبلی نتیجه نگرفتیم کلی هم هزینه پرداخت کردیم. رنگی به مسئله نگاه نکنیم. باید داد به مربیان جدید زمان و منتظر عملکرد بوئ. تیم نتیجه هم مهمه ولی تیم بودن مهمتره که نیازمند زمانه.

در هر دو بازی علی بودند هم سبک بازی.هم تیپ بچه ها ماشاءالله همه به خودشان رسیده بودند.چه بچه های خوشگلی.چه بچه های تمیزی.موها آرایش شده مرتب صورت‌ها بسیار آراسته.فکر کنم هر کدام چند میلیون خرج گردن به بالای خود کرده بودند و این قابل ستایش است اگر همین جور بیش بریم بدون باخت و مساوی قهرمان جام ملت‌ها می شویم و در جام جهانی آینده تمام تیم‌ها را انگشت به دهان می کنیم

ما با امیرخان قهرمان اسیا میشیم شک نکنید.

اصلا منصفانه نیست با کمتر از یک هفته تمرین در خصوص تاکتیک خاصی از تیم ملی حرف بزنیم و زود قضاوت کنیم! اگرچه هیچ ارادتی به قلعه نویی ندارم اما در بین داخلی ها بهتر از همه است

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۹ )