سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید "اهل ریاکاری و سیاه‌بازی" نیست و در هر تیمی که باشد برای موفقیت آن تیم تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دو تیم استقلال و فولاد در هفته دوم لیگ برتر بیستم در اهواز برابر هم صف‌آرایی کردند که آن دیدار با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید. پس از دیدار، اتفاقاتی رخ داد و حاشیه‌هایی به وجود آمد که انتشار فیلم آن اتفاقات و شنیده شدن برخی الفاظ زشت از سوی سرمربی استقلال به آنها دامن زد. از آن روز تاکنون درباره اتفاقات اهوار حرف‌هایی زده شده و واکنش‌هایی در پی داشته است اما اینک، جواد نکونام، سرمربی فولاد درباره حاشیه‌های آن بازی لب به سخن گشوده است.

جواد نکونام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاقات دیدار تیمش برابر استقلال گفت: من از یک هفته پیش از بازی با استقلال و پس از بازی سکوت کردم. نخواستم احترام‌ها بیش از این خدشه‌دار شود. آنها مدعی شدند که نیمکت تیم ما در بازی با استقلال شلوغ‌کاری کرد اما من سکوت کردم در حالی که این ادعا اصلا واقعیت نداشت.

او ادامه داد: اگر این ادعاهایی که مطرح کردند درست بود قطعاً مربیانم مثل صحنه اخراج کعبی توسط داور بازی اخراج می‌شدند. حتی بعد از بازی به سمت آقایان مظلومی و مرفاوی رفتم و به آنها خسته نباشید گفتم. تمام این ادعاهایی که درباره نیمکت ما مطرح کردند خودشان سال قبل انجام دادند اما من بعد از بازی به کسی فحاشی و توهین نکردم.

او با بیان اینکه "نیمکت ما بر خلاف بسیاری از تیم‌ها سر و صدا نداشته است" گفت: ما بر قدرت فنی خودمان استواریم و در این حیطه هر کاری می‌کنیم تا تیم‌مان موفق شود اما هیچ وقت از چارچوب اخلاق و حرفه‌ای‌گری خارج نمی‌شویم. در فوتبال ایران سر و صدا وجود دارد و تمام تیم‌های لیگ هم زیاد و کم سر و صدا می‌کنند ولی کسی بی احترامی نمی‌کند چون داور چهارم و ناظر حضور دارند اما همانطور که گفتم در فوتبال ایران شلوغ‌کاری وجود دارد. بروید در فوتبال پایه بررسی کنید و ببینید وضعیت آنجا چگونه است یا لیگ یک را ببینید که چه اتفاقاتی می‌افتد. این‌ها واقعیت است و فوتبال ما در مجموع همین شکل است.

نکونام افزود: من به عنوان سرمربی تیم فولاد وظیفه دارم که منافع تیمم و شهر اهواز را حفظ کنم و برای آن تمام تلاشم را انجام می‌دهم. امانتی چون تیم فولاد به دستم سپرده شده و من باید امانتدار مردم شریف و مهمان‌نواز استان خوزستان باشم. من در هر تیمی که بوده‌ام برای موفقیت آن تیم تلاش کرده‌ام و کسی از من انتظار نداشته باشد ریاکارانه، طوری رفتار کنم که انگار از پیروزی تیمم مقابل تیم دیگری خوشحال نشده‌ام. من در هر تیمی که باشم مقابل هر تیمی فقط به دنبال پیروزی هستم و از موفقیت تیمم هم خوشحال می‌شوم.

سرمربی فولاد ادامه داد: به این فکر نمی‌کنم که شاید بعدا گزینه سرمربیگری تیم دیگری باشم و به همین خاطر از موفقیت تیم فعلی‌ام خوشحال نشوم. این را بدانید که من بعد از گل‌زنی تیمم خوشحالی می‌کنم و طبیعی است بعد از خوردن گل تیمم هم ناراحت می‌شوم؛ حالا حریف ما چه تیمی باشد فرقی نمی‌کند. این خصلت را در دوران بازیگری‌ام هم داشتم. مطمئنم تمام هواداران هم با من موافقند که نباید جلوی دوربین سیاه‌بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از دیدار برابر استقلال، پخش ویدیویی از محمود فکری حاشیه‌ساز شد و برخی مدعی بودند طرف صحبت‌های فکری شما بوده‌اید، گفت: واقعیت این است که همیشه حفظ احترام برایم در اولویت بوده اما اگر منظور از آن حرف‌ها من بوده‌ام همه آن حرف‌ها تمام و کمال تقدیم خودش چون برای من در زندگی هیچ‌چیز مهمتر از خانواده‌ام نیست. اگر هم که منظور از آن حرف‌ها من نبوده‌ام که دیگر این موضوع به من ارتباطی ندارد و خودشان می‌دانند.

سرمربی فولاد افزود: گفتند که ما کسی را گذاشته‌ایم تا از نیمکت استقلال ویدئو بگیرد و ... اما این حرف‌ها آن قدر بی ارزش است و فرسنگ‌ها با واقعیت فاصله دارد که پاسخی به این ادعاها نمی‌دهم.

سرمربی تیم فولاد درباره اظهارات برخی مربیان که خارج از تیم استقلال به موضوع ورود کرده‌اند هم گفت: من به این حرف‌ها کاری ندارم و موضعم را درباره ادعاهایی که از طرف استقلال مطرح شد اعلام کردم اما بهتر است آقایانی که استادهایشان مربیان منشوری بوده‌اند به موضوعی ورود نکنند که هیچ ارتباطی به آنها ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۰ )