دعوت نشدن آندرانیک تیموریان به تیم ملی سئوالاتی را در مورد او به وجود آورده است؛ سئوالاتی از این قبیل که آیا این جدایی به جر و بحث با جواد نکونام در بازی با قطر مربوط است یا خیر؟

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش در مصاحبه امروز خود در پاسخ به خبرنگاران درباره عدم دعوت از آندرانیک تیموریان و علیرضا حقیقی به تیم ملی تاکید کرد که این بازیکنان برای اردوهای بعدی دعوت خواهند شد. اما حتی این پاسخ هم از تعجب و پرسشگری بسیاری از اهالی فوتبال کم نکرد چرا که کی‌روش اصلا دلیلی برای حذف تیموریان کاپیتان تیم ملی ایران ارائه نکرده. سرمربی تیم ملی اتفاقا با پاسخ خود بر ابهامات افزود چون اگر قرار است تیموریان دوباره دعوت شود، چرا همین امروز در لیست نیست؟

پرسش ها می آیند و می روند. سئوال اول این است: آیا این یک نوع تنبیه است که برای آندرانیک در نظر گرفته شده؟ سئوال دوم: آیا تیموریان تمام شده و کی‌روش می خواهد احترامش را با این روش حفظ کند؟ پرسش سوم: آیا شایعه جر و بحث آندو و جواد نکونام در بازی ایران و قطر (که تیموریان به نکونام تاکید داشت آرامتر باشد) درست بوده و این عدم دعوت به آن موضوع مرتبط است؟

پرسش ها تمامی ندارند. با این حال برای پیدا کردن جواب باید اندکی صبر کرد و دید ایا این پایان کار آندو در تیم ملی بود و مثل خسرو حیدری کنار گذاشته شد یا اینکه برای او بازی خداحافظی برنامه ریزی می کنند و یا خودش از تیم ملی به خاطر جوان ها کنار می کشد؟ برای یافتن پاسخ باید صبر کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )