تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را قبل از پرواز به مالزی با ۱۴ بازیکن انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال قبل از بازی با سوریه در تهران عصر امروز دوشنبه در آکادمی تیم ملی فوتبال برگزار شد. در این تمرین ۱۴ بازیکن حضور داشتند و قرار است لژیونرها بعدا به دیگر بازیکنان اضافه شوند.

* علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز تیم ملی حضور یافت و دقایقی با کارلوس کی‌روش گفتگو کرد.

* سید جلال حسینی، امید ابراهیمی و حسین ماهینی قبل از شروع تمرین به سمت منصوریان رفته و پس از روبوسی، دقایقی با او صحبت کردند.

* وحید امیری که دوران مصدومیت خود را سپری می کند به طور انفرادی و زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. کی روش در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که امیری برای بازی با سوریه مشکلی ندارد.

*محمدرضا ساکت مدیر سازمان تیم‌های ملی که گفته می شد اختلافات شدیدی با کی روش دارد و چند روزی در تمرین تیم ملی حاضر نمی شد، امروز در آخرین تمرین ملی پوشان حضور پیدا کرد و به تماشای عملکرد بازیکنان نشست. کی روش و ساکت در تمرین دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.

* افشین پیروانی و محمدرضا ساکت هنگام تمرین ملی پوشان با یکدیگر جلسه اختصاصی را برگزار کردند. پس از صحبت های این دو، علیرضا منصوریان هم به جمع آنان اضافه شد و این سه نفر حدود ۱۰ دقیقه با یکدیگر گفتگو کردند.

* اوسیانو کروز مربی تیم ملی در تمرین امروز غایب بود.

* قبل از شروع تمرین کارلوس کی روش دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. پس از صحبت های کی روش، بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز بدنهای خود را گرم کرده سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. ملی پوشان در بخش بعدی تمرین در قالب دو تیم بنفش و سبز یک فوتبال درون تیمی را با ۴ دروازه کوچک انجام دادند.

*پس از این تمرین کی روش مجددا بازیکنان را در میانه زمین جمع کرد و پس از صحبت کردن با آنان، بازیکنان در نیمی از زمین یک فوتبال تحت فشار را انجام دادند که کی روش و مارکار آقاجانیان دستیار وی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کردند.

*تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۵ صبح روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه از طریق فرودگاه امام (ره)، تهران را به مقصد مالزی ترک خواهد کرد. ایران روز ۲۵ آبان در مالزی و در چارچوب مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف تیم ملی سوریه می رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.