مهدی رحمتی در بحبوحه دعوای کروش با اسدی،و اینکه باید به تیم ملی دعوت شود یا نه متنی را در اینستاگرامش منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پس از درخشش سید مهدیرحمتی در دربی پایتخت یک بار دیگر نگاه ها به سمت او،کارلوس کروش و تیم ملی خیرهشد و منتقدان سرمربی تیم ملی با انجام مصاحبه های مختلف عنوان کردند که آیا باز همکروش این درخشش دروازه بان استقلال را ندیده است؟

این در حالی است که اسدی دبیر فدراسیون فوتبالهم که مدت هاست با سرمربی تیم ملی اختلاف دارد در مصاحبه ای به حمایت از رحمتیپرداخت و از کروش برای دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی سوال کرد.سوالی که اینجواب کروش را به همراه داشت:«برای من تنها توانایی کافی نیست و یک بازیکن بایدشخصیت داشته باشد.»اظهار نظری که واکنش های متفاوتی را به همراه داشت و باعث شد تااستقلالی ها علیه کروش موضع بگیرند، بیانیه بدهند و او را تهدید کنند تا زمانی کهعذر خواهی نکند آنها هم ملی پوشان خودشان را در اختیار تیم ملی نمی گذارند.

ساعاتی پس از بیانیه استقلالی ها علی کفاشیانیک اظهار نظر کوچک کرد و گفت که از این پس کروش مصاحبه نمی کند مگر با اجازه او وفدراسیون فوتبال! رییس امروز صبح هم کروش را به فدراسیون دعوت کرد و با برگزاریجلسه ای سعی کرد شعله های اختلاف او با اسدی،استقلال و رحمتی را کم کند.

با همه این شرایط کروش زمانی که از فدراسیونبیرون آمد در جمع خبرنگاران شخصیت را طور دیگری معنا کرد و گفت که منظورش شخصیتسبک بازی و فوتبالی است و او اتفاق ابرای رحمتی احترام خاضی قائل است اما در برنامههایش برای تیم ملی جایی نخواهد داشت.

رحمتی از زمانی که از تیم ملی خداحافظی کردهکمتر درباره این موضوع حرف زده،به خصوص در هفته ها و ماه های اخیر.با این حال اوامشب متنی را در اینستاگرامش منتشر کرد که به نظر می رسد بی ارتباط با کارلوس کروشنباشد.متنی که مضمونش این است:«صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است،آن را از انسانهایکم ارزش توقع نداشته باشید.»آیا او این جمله را برای کارلوس کروش نوشته؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )