مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تغییر استادیوم میزبانی نیاز به تأییدیه‌های AFC دارد و بازی با پاختاکور باید در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ورزشگاه شهدای شهر قدس اظهار داشت: در اینکه برای این ورزشگاه زحمات شبانه روزی زیادی کشیده شده شکی نیست؛ اما موجودیت اینجا همین است.

وی افزود: شهرداری که نمی‌توانست استادیوم را ۴۰ هزار نفری کند و دوباره زمین را زیر کشت ببرد. خیلی زحمات زیادی شورای شهر و شهرداری کشیده‌اند؛ ولی وقتی تیمی به جام باشگاه‌های آسیا دعوت می‌شود باید فضایی در خور آن مسابقات فراهم شود. این هم مستلزم برنامه‌ریزی از ماه‌ها و سال‌ها قبل است.

دروش تصریح کرد: جایی دیدم نوشته بودند چرا زمین پرسپولیس و استقلال اینطور است؛ فکر کردند ما به سوپر مارکت می‌رویم و می‌گوییم دو استادیوم دارید که ما با تیم‌های بزرگ بازی کنیم! اینکه ایراد را گردن هم بیندازیم درست نیست. باید یک برنامه‌ریزی از قبل صورت می گرفت. می‌دانستند که تیم‌های بزرگی می‌آید و آبروی مملکت‌مان است و باید برنامه‌ریزی بهتری می‌شد که در شأن جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی در مورد اینکه وزیر ورزش و جوانان هم برای تغییر محل بازی تیم‌های آسیایی صحبت کرده است گفت: آن هم زمانبر و مستلزم امکانات و برنامه‌ریزی است و برای سال بعد درست می‌شود. آقای دنیامالی سا‌ل‌ها کارهای عمرانی انجام می‌دادند و زبانزد هستند. ایشان متوجه می‌شوند که یک پروژه آیا یک ماه طول می‌کشد یا یک سال. امیدوارم به جایی برسیم که شرمندگی برای ما نباشد. اسم جمهوری اسلامی بزرگ است و باید شأن جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازی با پاختاکور در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود؟ عنوان کرد: بله! برای اینکه استادیوم عوض شود زمان‌بر است و باید نماینده AFC بیاید و تأییدیه بدهد. بعضی وقت‌ها یکسری حرف‌های غیر کارشناسی می‌زنند و فضای هواداری را هم تحت تأثیر قرار می‌دهند. ما الان ورزشگاه ۷۰ هزار نفری هم داشته باشیم نمی‌توانیم؛ چون باید از قبل مجوزهای لازم را از AFC می‌گرفتیم. بلیت‌هایی که AFC چاپ می‌کند زمان‌بر است. آقای دنیامالی هم قول دادند که از آذرماه استادیوم آزادی آماده شود و حداکثر استفاده را از این ورزشگاه انجام دهیم.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.