سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد که اشتباهات فردی بازیکنانش باعث شکست برابر پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی شامگاه جمعه پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: برای این دیدار برنامه ریزی کرده بودیم اما پنالتی بچه گانه به آنها دادیم در ادامه فوتبال خوبی بازی کردیم و نیمه دوم هم خوب شروع کردیم اما باز هم اشتباه کردیم.

او ادامه داد: در روزی که موقعیت به پرسپولیس ندادیم دو گل دریافت کردیم. اشتباهات بچه گانه مقابل پرسپولیس باعث می شود که بازی را واگذار کنید. اگر قرار باشد برابر پرسپولیس چنین اشتباهاتی داشته باشید ۱۰۰ درصد تنبیه می شوید و نا امید شدیم.

او افزود: در زمین پرسپولیس ۲ بر صفر عقب می افتید نتیجه سخت می شود و آنها ضد حملات سریع به ما می زدند. ما رفتیم که تعویض های هجومی انجام دهیم و دقیقه ۲ بازی پنالتی باعث شد شیرازه تیم ما به هم بریزد.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به خبرنگار مهر در رابطه با قضاوت داور گفت: ما اجازه نداریم در رابطه با داوری صحبت کنیم ولی var کار داور را تصحیح کرد. ما در مجموع دو هدیه به پرسپولیس دادیم و روی اشتباهات خودمان گل خوردیم.

او در رابطه با استفاده از جوانان در تیم خود گفت: تیم خوبی داریم و خیلی جوانان با استعدادی در تیم ما حضور دارند و اعتقاد که روزهای خوبی برای ما رخ خواهد داد.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.