نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برتری تیم میزبان همراه بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و استقلال از ساعت ۱۷:۲۵ امروز (جمعه) در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. کوین یامگا در دقیقه ۲+۴۵ زننده تک گل بازی از روی نقطه پنالتی بود.

کوین یامگا مدافع - هافبک فرانسوی نساجی که از استقلال به این تیم پیوسته، قرار گرفتنش در ترکیب اصلی یکی از نکات این بازی است و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را باز کند.

این دیدار که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شود قرار بود ساعت ۱۷:۱۵ آغاز شود، ولی به دلیل ازدحام جمعیت با تأخیر ۱۰ دقیقه‌ای آغاز شد.

ترکیب نساجی: امیرمهدی جان‌ملکی، امیر‌حسین سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، کوین یامگا، مهرداد صیفی، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا عباسی(۱۸ - محمدرضا حسینی).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، میلاد زکی‌پور، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی.

داور: علی صفایی

کارت زرد: امیرمهدی جان‌ملکی (۴۲) از نساجی

دقیقه ۱۲: توپ ارسالی رامین رضاییان به محوطه جریمه به آرمان رمضانی رسید و ضربه این بازیکن توسط مدافعان بلوکه شد. رضاییان در این صحنه اعتقاد داشت توپ به دست یکی از بازیکنان نساجی برخورد کرده است.

دقیقه ۱۹: میلاد زکی‌پور پس از عبور از یک بازیکن نساجی ضربه‌اش را زد که لوان پولی دروازه‌بان نساجی آن را دفع کرد.

دقیقه ۲۴: پاکدل در شلوغی محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد، ولی ضربه‌اش قدرت کافی نداشت و در اختیار سیدحسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه ۲۶: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال به یامگا رسید که ضربه روی پای بازیکن فرانسوی نساجی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: پاس زیبای روزبه چشمی به زکی‌پور رسید و این بازیکن پس از عبور از یک بازیکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت که باز هم پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۳۵: پاس عمقی خوبی به زامهران رسید و می‌توانست دروازه استقلال را باز کند که حسینی مانع شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۱: نساجی صاحب ضدحمله شد و حامد پاکدل می‌رفت اولین گل بازی را بزند، اما حسینی ناجی دروازه آبی‌پوشان شد. در ادامه زامهران توسط زبیر نیک‌نفس متوقف شد، اما داور دستور ادامه بازی را داد.

دقیقه ۴۳ و ۴۵: علی صفایی، پس از گذشت دو دقیقه به کنار خط رفت تا صحنه اتفاق افتاده در محوطه جریمه استقلال را از مانیتور ببیند. داور پس از بازبینی صحنه نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۲+۴۵: کوین یامگا که تا فصل پیش پنالتی‌زن استقلال بود پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را زد و موفق شد در اولین بازی رسمی‌اش پس از بازگشت به میادین دروازه تیم سابق خود را باز کند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.